بریکنگ نیوز

رمضان میں پھلوں کی قیمتیں کیوں بڑھ جاتی ہیں؟

raja-bazar-fruit-shops.jpg

تحریر : ڈاکٹر خلیل احمد

ایک تو یہ کہ رمضان میں پھلوں کا استعمال اور یوں طلب بڑھ جاتی ہے۔ جبکہ پھلوں کی رسد بڑھ نہیں پاتی۔
قطع نظر اس سے کہ پھل دار پودوں کی کاشت جتنی بھی بڑھا لی جائے، ان کی پیداوار کا انحصار موسم پر ہوتا ہے۔ پھر یہ بھی کہ پھلوں کو ایک مختصر مدت کے اندر ہی استعمال میں لایا جا سکتا ہے؛ بصورتِ دیگر یہ ناقابلِ استعمال ہو جاتے ہیں۔ لہٰذا، ان کی رسد کو ایک حد کے اندر رہتے ہوئے ہی بڑھایا جا سکتا ہے۔
یہی سبب ہے کہ جب روزوں کے دوران پھلوں کی طلب میں غیر معمولی اضافہ ہوتا ہے، تو اسی حساب سے ان کی رسد کو بڑھانا ممکن نہیں ہوتا۔ اور یوں ان کی قیمتیں بھی غیرمعمولی طور پر بڑھ جاتی ہیں۔
اس کی ایک وجہ یہ بھی ہے کہ پاکستان میں ابھی پھلوں کو محفوظ رکھنے اور محفوظ کرنے کے تسلی بخش انتظامات موجود نہیں۔ اگر ایسے انتظامات ہو جائیں تو روزوں میں پھلوں کی طلب بڑھنے کے ساتھ ان کی رسد میں اضافہ کرنا ممکن ہو جائے گا۔
پھلوں کے مقابلے میں، جہاں تک پکوڑوں، سموسوں اور کچوریوں کا معاملہ ہے، چونکہ رمضان میں ان کی طلب بڑھتے ہی ان کی رسد بھی اسی حساب سے بڑھ جاتی ہے، یوں ان کی قیمتوں میں اضافہ نہیں ہوتا، یا اس قدر اضافہ دیکھنے میں نہیں آتا، جتنا اضافہ پھلوں کی قیمتوں میں ہو جاتا ہے۔
پھلوں کے بائیکاٹ کی جو مہم چلائی گئی، وہ ناسمجھی پر مبنی تھی اور گمراہ کن بھی تھی۔ گو کہ یہ ہر صارف کا حق ہے کہ وہ کوئی شے خریدے یا نہ خریدے۔
تاہم، اس قسم کے بائیکاٹ کے نتیجے میں، غالباً چند دنوں کے لیے پھلوں کی قیمتوں میں کچھ کمی تو ہو جائے گی، کیونکہ ان کی طلب گھٹنے سے رسد بڑھ جائے گی۔ مگر جیسے ہی یہ طلب پھر بڑھے گی، پھلوں کی قیمتیں پھر بڑھ جائیں گی۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ جب تک رمضان میں پھلوں کی رسد، طلب کی حساب سے بڑھ نہیں پاتی، ان کی قیمتیں کم نہیں ہوں گی۔

[مصنف سیاسی معیشت دان اور سیاسی فلسفی ہے۔ ’’پاکستان میں ریاستی اشرافیہ کا عروج‘‘ اس کی اہم کتاب ہے۔]

شیئر کریں

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top

blog lam dep | toc dep | giam can nhanh

|

toc ngan dep 2016 | duong da dep | 999+ kieu vay dep 2016

| toc dep 2016 | du lichdia diem an uong

xem hai

the best premium magento themes

dat ten cho con

áo sơ mi nữ

giảm cân nhanh

kiểu tóc đẹp

đặt tên hay cho con

xu hướng thời trangPhunuso.vn

shop giày nữ

giày lười nữgiày thể thao nữthời trang f5Responsive WordPress Themenha cap 4 nong thonmau biet thu deptoc dephouse beautifulgiay the thao nugiay luoi nutạp chí phụ nữhardware resourcesshop giày lườithời trang nam hàn quốcgiày hàn quốcgiày nam 2015shop giày onlineáo sơ mi hàn quốcshop thời trang nam nữdiễn đàn người tiêu dùngdiễn đàn thời tranggiày thể thao nữ hcmphụ kiện thời trang giá rẻ