بریکنگ نیوز

دنیا کے 5 ایسے ممالک جہاں کوئی ایئرپورٹ نہیں

177550_4952321_updates.jpg

دنیا کے 5 ممالک ایسے بھی ہیں جہاں کوئی ائیرپورٹ نہیں لیکن وہاں آنے جانے کے لئے پڑوسی ممالک کے ایئرپورٹ استعمال کیے جاتے ہیں۔

ایئرپورٹ سے محروم ان ممالک میں دنیا کا سب سے چھوٹا ملک ویٹی کن سٹی سرفہرست ہے جب کہ دیگر ممالک میں اندورا، موناکو، سین مارینو اور لیک ٹینسٹین شامل ہیں۔

ویٹی کن سٹی:

یہ ملک اطالوی شہر روم کے مرکز میں واقع دنیا کا سب سے چھوٹا ملک ہے جو چاروں طرف سے دیواروں سے گھرا ہے، یہ اٹلی کی خود مختار ریاست ہے جس کا انتظام کیتھولک مسیحیوں کے ہاتھ میں ہے۔

ویٹی کن کا مجموعی رقبہ 109 ایکڑ ہے جہاں کوئی ایئرپورٹ نہیں تاہم یہاں کے لوگ بیرونی ملک سفر کے لئے اطالوی دارالحکومت روم کا ایئرپورٹ استعمال کرتے ہیں۔

موناکو:

یورپی ملک موناکو کو دنیا کے دوسرے چھوٹے ترین ملک کی حیثیت حاصل ہے اور یہ فرانس کا ہمسایہ ملک ہے جس کے تین اطراف فرانس کی سرحد اور ایک کونے پر بحر روم ہے۔

موناکو کا رقبہ 202 کلو میٹر اسکوائر پر مشتمل ہے اور اس کی آبادی تقریباً 40 ہزار کے قریب ہے۔

موناکو میں بھی کوئی ایئرپورٹ نہیں اور یہاں کے باسیوں کو فضائی سفر کرنے کے لئے فرانس کا ایئرپورٹ ازور استعمال کرنا پڑتا ہے۔

اندورا:

اندورا فرانس اور اسپین کے درمیان واقع دنیا کا 16واں چھوٹا سا ملک ہے جس کی آبادی تقریباً 80 ہزار نفوس پر مشتمل ہے۔ اندورا کے شمال میں فرانس اور جنوب میں اسپین کی سرحد لگتی ہے۔

یورپ کے اس ملک میں بھی کوئی ایئرپورٹ نہیں اور شہریوں کو اسپین اور فرانس کے بارسلونا، گیرونا یا پرپیگنین ایئرپورٹ استعمال کرنا پڑتے ہیں۔

اندورا کے شہری اگر کسی اور ملک کا سفر کرنا چاہیں تو انہیں ڈھائی گھنٹے کا سفر طے کر کے بارسلونا جانا پڑتا ہے۔

سان مرینو:

اسی طرح دنیا کا پانچواں چھوٹا ترین ملک سان مرینو کے ارگرد بھی اطالوی سرزمین ہے اور یہاں کے 33 ہزار سے زائد باسی ائیرپورٹ سے محروم ہیں۔

61 کلو میٹر اسکوائر پر مشتمل اس ملک میں کوئی ایئرپورٹ نہیں اور ہوائی سفر کے لیے شہریوں کو 9 میل دور اٹلی کے ایک بین الاقوامی ہوائی اڈے کا رخ کرنا پڑتا ہے۔

لیک ٹینسٹین :

وسطی یورپی ملک لیک ٹینسٹین سوئٹزر لینڈ اور آسٹریا کے درمیان واقع چھوٹا سا ملک ہے جس کا رقبہ تقریباً 160 اسکوائر کلومیٹر اور آبادی 37 ہزار افراد پر مشتمل ہے۔

یہاں کے باسیوں کو فضائی سفر کے لئے اپنے دارالحکومت سے 24 میل دور سوئٹزرلینڈ کے ایک ائیرپورٹ کا رخ کرنا پڑتا ہے۔

شیئر کریں

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top

blog lam dep | toc dep | giam can nhanh

|

toc ngan dep 2016 | duong da dep | 999+ kieu vay dep 2016

| toc dep 2016 | du lichdia diem an uong

xem hai

the best premium magento themes

dat ten cho con

áo sơ mi nữ

giảm cân nhanh

kiểu tóc đẹp

đặt tên hay cho con

xu hướng thời trangPhunuso.vn

shop giày nữ

giày lười nữgiày thể thao nữthời trang f5Responsive WordPress Themenha cap 4 nong thonmau biet thu deptoc dephouse beautifulgiay the thao nugiay luoi nutạp chí phụ nữhardware resourcesshop giày lườithời trang nam hàn quốcgiày hàn quốcgiày nam 2015shop giày onlineáo sơ mi hàn quốcshop thời trang nam nữdiễn đàn người tiêu dùngdiễn đàn thời tranggiày thể thao nữ hcmphụ kiện thời trang giá rẻ