بریکنگ نیوز

وزیراعلیٰ بلوچستان کے خلاف ارکان کی تعداد 40 : عبدالقدوس بزنجو کا دعوی

177719_103018_updates.jpg

کوئٹہ: مسلم لیگ (ق) کے رہنما عبدالقدوس بزنجو نے دعویٰ کیا ہے کہ وزیراعلیٰ بلوچستان نواب ثناء اللہ زہری کے خلاف تحریک عدم اعتماد میں شامل اراکین کی تعداد 40 تک ہوچکی ہے۔

عبدالقدوس بزنجو نے کہا کہ مسلم لیگ (ن) کے نواب چنگیز مری نے بھی تحریک عدم اعتماد کی حمایت کردی ہے۔

دوسری جانب ترجمان وزیر اعلیٰ بلوچستان کا کہنا ہے کہ 40 اراکین کی حمایت کا دعویٰ کرنے والے عشائیے میں 20 ارکان بھی اکٹھے نہیں کر سکے۔

ترجمان کا مزید کہنا تھا کہ ‘وزیراعلیٰ ثناء اللہ زہری کہتے ہیں کہ عدم اعتماد کی تحریک کا مقابلہ کروں گا اور ایوان میں اپنی اکثریت ثابت کروں گا’۔

وزیراعلیٰ بلوچستان کے خلاف تحریک عدم اعتماد کل بروز منگل (9 جنوری) کو پیش کیے جانے کا امکان ہے۔

بلوچستان میں سیاسی بحران: وزیراعلیٰ زہری کا نواز شریف سے رابطہ

صوبے میں سیاسی بحران پر وزیراعلیٰ بلوچستان نواب ثناءاللہ زہری نے گذشتہ روز سابق وزیراعظم اور مسلم لیگ (ن) کے صدر نواز شریف سے ٹیلی فونک رابطہ کیا اور صوبے کی حالیہ سیاسی صورتحال پر تبادلہ خیال کیا۔

ذرائع کے مطابق سابق وزیراعظم نواز شریف اور وزیراعلیٰ بلوچستان کے درمیان اسمبلی میں پیش کردہ تحریک عدم اعتماد سمیت مختلف امور پر گفتگو ہوئی۔

وزیر اعلیٰ بلوچستان کے استعفے سے متعلق افواہیں بے بنیاد ہیں، ترجمان

اس موقع پر نواب ثناء اللہ زہری کا کہنا تھا کہ ان کے خلاف لائی جانے والی تحریک عدم اعتماد سے آئندہ الیکشن میں نقصان ہو سکتا ہے، اس لیے اس معاملے کو حل ہونا چاہیے۔

وزیراعلیٰ بلوچستان سے وفاقی وزراء خرم دستگیر اور عبدالقادر بلوچ نے بھی ملاقات کی، وزیر دفاع خرم دستگیر نے اس موقع پر وفاقی حکومت اور (ن) لیگ کی جانب سے نواب ثناء اللہ زہری کو مکمل حمایت کی یقین دہانی کرائی۔

وزیراعلیٰ بلوچستان کے خلاف تحریک عدم اعتماد
خیال رہے کہ وزیراعلیٰ بلوچستان کے خلاف 4 جنوری کو رکن اسمبلی عبدالقدوس بزنجو اور سید آغا رضا کی جانب سے عدم اعتماد کی تحریک جمع کرائی گئی تھی، جس پر 14 اراکین اسمبلی کے دستخط تھے۔

وزیراعلیٰ بلوچستان ثنااللہ زہری کیخلاف تحریک عدم اعتماد کی قرارداد جمع

وزیراعلیٰ بلوچستان پر عدم اعتماد کی تحریک پر دستخط کرنے والے اراکین میں میر قدوس بزنجو، میر کریم نوشیروانی، آغا رضا، میر خالد لانگو، نوابزادہ طارق مگسی، ڈاکٹر رقیہ سعید ہاشمی، محمد اختر مگسی، زمرد خان اچکزئی، حسین بانو، شاہدہ رؤف، خلیل الرحمان، عبدالمالک کاکٹر اور امان اللہ نوتیزئی شامل ہیں۔

مجموعی طور پر پانچ وزراء، مشیر اور معاونین خصوصی اپنے اپنے استعفے گورنر بلوچستان کو جمع کراچکے ہیں جب کہ اسمبلی کا اجلاس 9 جنوری کو ہوگا اور تب تک مزید ارکان کے مستعفی ہونے کا امکان ظاہر کیا جارہا ہے

شیئر کریں

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top

blog lam dep | toc dep | giam can nhanh

|

toc ngan dep 2016 | duong da dep | 999+ kieu vay dep 2016

| toc dep 2016 | du lichdia diem an uong

xem hai

the best premium magento themes

dat ten cho con

áo sơ mi nữ

giảm cân nhanh

kiểu tóc đẹp

đặt tên hay cho con

xu hướng thời trangPhunuso.vn

shop giày nữ

giày lười nữgiày thể thao nữthời trang f5Responsive WordPress Themenha cap 4 nong thonmau biet thu deptoc dephouse beautifulgiay the thao nugiay luoi nutạp chí phụ nữhardware resourcesshop giày lườithời trang nam hàn quốcgiày hàn quốcgiày nam 2015shop giày onlineáo sơ mi hàn quốcshop thời trang nam nữdiễn đàn người tiêu dùngdiễn đàn thời tranggiày thể thao nữ hcmphụ kiện thời trang giá rẻ