بریکنگ نیوز

لیبیا میں کشتی ڈوب گئی، 90 تارکین وطن ہلاک، زیادہ تر پاکستانی

426215_54142060.jpg

تریپولی: لیبیا کے ساحل کے قریب یورپ جانے کی کوشش میں ایک کشتی سمندر میں ڈوب گئی۔ کشتی کے ڈوبنے کے باعث قریب 90 افراد کے ہلاک ہونے کا خدشہ، زیادہ تر پاکستانی تارکین وطن سوار تھے۔

غیر ملکی میڈیا کے مطابق لیبیا کے ساحل کے قریب انسانی سمگلروں کی کشتی حادثے کا شکار ہو گئی جس سے 90 افراد ڈوب کر مر گئے۔ مرنے والوں میں سے زیادہ افراد کا تعلق پاکستان سے ہے، 8 پاکستانیوں سمیت دس افراد کی لاشیں لہروں میں بہہ کر ساحل پر آ گئیں، باقیوں کی تلاش کے لیے امدادی ٹیمیں روانہ ہو گئیں ہیں۔

ڈوبنے والی اس کشتی پر سوار تین افراد کے بچ جانے کی تصدیق ہو چکی ہے۔ بچ جانے والوں نے امدادی کارکنوں کو بتایا کہ کشتی پر سوار زیادہ تر تارکین وطن کی اکثریت پاکستانی شہریوں کی تھی جو اٹلی پہنچنے کی کوشش میں تھے۔
انٹرنیشنل آرگنائزیشن فار مائیگریشن کے مطابق کشتی حادثے میں اپنی جانوں سے ہاتھ دھونے والے افراد پاکستانی تھے جو اٹلی تک پہنچنے کی کوشش کر رہے تھے، ان میں سے 10 تارکینِ وطن کی لاشیں ساحل پر آنے سے حادثے کا علم ہوا۔ ساحلِ سمندر پر جن افراد کی لاشیں ملیں ان میں سے دو لیبیائی باشندے اور 8 پاکستانی شامل ہیں۔ زندہ بچ جانے والوں میں سے دو تیر کر ساحل تک پہنچے جبکہ ایک کو کشتی کے ذریعے بچایا گیا۔

مہاجرت کیلئے کام کرنے والے عالمی ادارے کے مطابق رواں سال یورپ تک رسائی حاصل کرنے کی کوشش کرنے والی اقوام میں پاکستانی تیسرے نمبر پر ہیں جبکہ گزشتہ برس اس فہرست میں پاکستان کا نمبر تیرہواں نمبر تھا۔ 2017ء میں لیبیا سے اٹلی پہنچنے والے پاکستانیوں کی تعداد 3138 تھی۔ رواں برس جنوری میں وہاں 240 پاکستانی پہنچے۔

دوسری جانب لیبیا میں کشتی الٹنے سے پیش آنے والے حادثے پر پاکستانی دفتر خارجہ نے اپنا ردعمل دیتے ہوئے کہا ہے کہ حادثہ میں 11 پاکستانی جاں بحق ہوئے۔ ترجمان دفتر خارجہ کا کہنا ہے کہ طرابلس میں پاکستانی سفارتخانے کو معلومات لینے کا کہا گیا ہے۔

شیئر کریں

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top

blog lam dep | toc dep | giam can nhanh

|

toc ngan dep 2016 | duong da dep | 999+ kieu vay dep 2016

| toc dep 2016 | du lichdia diem an uong

xem hai

the best premium magento themes

dat ten cho con

áo sơ mi nữ

giảm cân nhanh

kiểu tóc đẹp

đặt tên hay cho con

xu hướng thời trangPhunuso.vn

shop giày nữ

giày lười nữgiày thể thao nữthời trang f5Responsive WordPress Themenha cap 4 nong thonmau biet thu deptoc dephouse beautifulgiay the thao nugiay luoi nutạp chí phụ nữhardware resourcesshop giày lườithời trang nam hàn quốcgiày hàn quốcgiày nam 2015shop giày onlineáo sơ mi hàn quốcshop thời trang nam nữdiễn đàn người tiêu dùngdiễn đàn thời tranggiày thể thao nữ hcmphụ kiện thời trang giá rẻ