بریکنگ نیوز

محاذ آرائی سے بچنے کیلئے اداروں کو اپنی انا سے نکلنا ہو گا: رضا ربانی

430333_57011791.jpg

اسلام آباد: چیئرمین سینیٹ نے اپنے الوداعی خطاب میں کہا ہے کہ منصب آنی جانی چیز ہے، آخر میں کردار اور اصول رہ جاتے ہیں۔

چیئرمین سینیٹ میاں رضا ربانی کا اپنے الوداعی خطاب میں کہنا تھا کہ میں نے چھوٹے سے سیاسی کارکن کی حیثیت سے اپنا کیریئر شروع کیا۔ اپنی ماں اور سیاسی والدہ محترمہ بینظیر بھٹو شہید کی وجہ سے میں اس مقام تک پہنچا۔ انہوں نے کہا کہ میں نے 12 مارچ 2015ء کو چیئرمین سینیٹ کی حیثیت سے میں نے اپنا حلف اٹھایا اور اسی روز اپنے اثاثے ظاہر کیے، اس وقت اور آج میرے اثاثوں کا موازنہ کیا جا سکتا ہے۔

رضا ربانی کا کہنا تھا کہ میں نے چیئرمین سینیٹ کی حیثیت سے پارلیمان کی بالادستی اور اصولوں پر کبھی کوئی سمجھوتہ کبھی نہیں کیا کیونکہ منصب آنی جانی چیز ہے، آخر میں کردار اور اصول رہ جاتے ہیں۔

چیئرمین سینیٹ میاں رضا ربانی نے اپنے الوداعی خطاب میں تمام سینیٹرز اور خاص طور پر لیڈر آف اپوزیشن چودھری اعتزاز احسن کا شکریہ ادا کیا۔ انہوں نے کہا کہ اعتزاز احسن نے ہاؤس چلانے میں میری مدد اور معاونت کی۔

شیئر کریں

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top

blog lam dep | toc dep | giam can nhanh

|

toc ngan dep 2016 | duong da dep | 999+ kieu vay dep 2016

| toc dep 2016 | du lichdia diem an uong

xem hai

the best premium magento themes

dat ten cho con

áo sơ mi nữ

giảm cân nhanh

kiểu tóc đẹp

đặt tên hay cho con

xu hướng thời trangPhunuso.vn

shop giày nữ

giày lười nữgiày thể thao nữthời trang f5Responsive WordPress Themenha cap 4 nong thonmau biet thu deptoc dephouse beautifulgiay the thao nugiay luoi nutạp chí phụ nữhardware resourcesshop giày lườithời trang nam hàn quốcgiày hàn quốcgiày nam 2015shop giày onlineáo sơ mi hàn quốcshop thời trang nam nữdiễn đàn người tiêu dùngdiễn đàn thời tranggiày thể thao nữ hcmphụ kiện thời trang giá rẻ