بریکنگ نیوز

نقیب اللہ قتل کیس: سپریم کورٹ کا سی سی ٹی وی فوٹیجز پر بریفنگ دینے کا حکم

425894_78596616.jpg

اسلام آباد: سپریم کورٹ نے نقیب اللہ قتل ازخود نوٹس کیس میں راؤ انوار کی کراچی اور اسلام آباد کی سی سی ٹی وی فوٹیج پر بریفنگ دینے کاحکم دے دیا۔ عدالت نے ڈی جی ایئرپورٹس سیکورٹی کو بھی 16 مارچ کو طلب کر لیا۔

چیف جسٹس کی سربراہی میں تین رکنی بینچ نے نقیب اللہ محسود قتل ازخود نوٹس کیس کی سماعت کی۔ چیف جسٹس نے ریمارکس دیئے کہ راؤ انوار کا ایک اور خط آیا ہے، معلوم نہیں یہ اصلی ہے یا نقلی، لیکن اسے فائل میں رکھوا دیا ہے ، راو انوار کہتے ہیں اکاونٹ کھول دیں ، رپورٹ آرہی ہے لیکن پراگریس نہیں۔ ڈپٹی اٹارنی جنرل سہیل محمود نے بتایا کہ سکیورٹی اداروں کے مطابق تمام مشتبہ افراد نے موبائل نمبر بند کر دئیے ہیں، آئی ایس آئی کے مطابق سندھ پولیس کو تکنیکی معاونت فراہم کر رہے ہیں ، ایم آئی کے مطابق انکے پاس ٹیکنیکل معاونت کے ذرائع محدود ہیں لیکن پولیس سے تعاون کر رہے ہیں۔

عدالتی استفسار پر آئی جی سندھ نے کہا کہ ایم آئی اور آئی ایس آئی سندھ پولیس سے معاونت کر رہے ہیں ، پہلی ایف آئی آر منسوخ کر کے مقدمے کا چالان داخل کر دیا ہے ۔ ابتک 12ملزمان گرفتار ہو چکے ہیں ، باقی ملزمان کی گرفتاری کی کوشش کر رہے ہیں ۔ جسٹس عمر عطا بندیال نے کہا کہ ظاہر ہے کوئی نہ کوئی ملزمان کو شیلٹر فراہم کر رہا ہے ، کیا شرپسند انہیں تحفظ فراہم کر رہے ہیں ؟ چیف جسٹس نے کہا کہ ریاستی اتھارٹی پر سوال اٹھنا اہم ہے ، کیا راؤ انوار سیاسی پناہ میں نہیں ہے ، راوانوار سندھ میں نہیں اس کی آخری لوکیشن بھیرہ تھی ، بطور ذمہ دار آفیسر ایسا نہیں کہہ سکتا کہ راؤ انوار سیاسی پناہ میں ہے۔ چیف جسٹس نے کہا ہوسکتا ہے سی سی ٹی وی فوٹیج سے مدد مل جائے ہم وہ دیکھنا چاہتے ہیں، سی سی ٹی وی فوٹیج پر بریفنگ کراچی رجسٹری میں ان کیمرا ہوگی۔

شیئر کریں

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top

blog lam dep | toc dep | giam can nhanh

|

toc ngan dep 2016 | duong da dep | 999+ kieu vay dep 2016

| toc dep 2016 | du lichdia diem an uong

xem hai

the best premium magento themes

dat ten cho con

áo sơ mi nữ

giảm cân nhanh

kiểu tóc đẹp

đặt tên hay cho con

xu hướng thời trangPhunuso.vn

shop giày nữ

giày lười nữgiày thể thao nữthời trang f5Responsive WordPress Themenha cap 4 nong thonmau biet thu deptoc dephouse beautifulgiay the thao nugiay luoi nutạp chí phụ nữhardware resourcesshop giày lườithời trang nam hàn quốcgiày hàn quốcgiày nam 2015shop giày onlineáo sơ mi hàn quốcshop thời trang nam nữdiễn đàn người tiêu dùngdiễn đàn thời tranggiày thể thao nữ hcmphụ kiện thời trang giá rẻ