بریکنگ نیوز

ایمنسٹی اسکیم جمہوری نظام پر حملہ، قومی اسمبلی میں تحریک التواء جمع

426188_15670705.jpg

اسلام آباد: پاکستان تحریک انصاف نے ایمنسٹی اسکیم کیخلاف تحریک التواء قومی اسمبلی میں جمع کرا دی ہے جس میں موقف اپنایا گیا ہے کہ حکومتی اسکیم جمہوری نظام پرحملہ اور ٹیکس چوروں، منی لانڈرنگ کرنے والوں کو فائدہ پہنچانے کی کوشش ہے۔

تحریک التواء پی ٹی آئی کے اراکین شیریں مزاری، اسد عمر اور منزہ حسن کی جانب سے قومی اسمبلی سیکرٹریٹ میں جمع کرائی گئی، جس میں کہا گیا ہے کہ یہ ایمنسٹی اسکیم ٹیکس چوروں، منی لانڈرنگ اور اثاثے چھپانے والوں کیلئے ہے، حکومت ختم ہونے سے 45 روز اور قومی بجٹ سے دو ہفتے قبل یہ اسکیم لانا جمہوری نظام پر حملہ ہے۔

پی ٹی آئی نے مطالبہ کیا ہے کہ قومی اسمبلی کا معمول کا ایجنڈا معطل کر کے ایمنسٹی اسکیم پر بحث کرائی جائے، تحریک انصاف نے مقبوضہ کشمیر کی صورتحال پر بحث کیلئے بھی تحریک التوا جمع کرائی ہے جس میں کہا گیا ہے کہ حکومت کشمیر کے حوالے سے جامع پالیسی دینے میں ناکام رہی ہے، پارلیمنٹ میں کشمیر کے معاملے پر ہم آہنگی پیدا کی جانی چاہیے۔ تحریک انصاف نے مقبوضہ کشمیر کے عوام پر بھارتی مظالم پر بحث کا مطالبہ کیا ہے۔

شیئر کریں

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top

blog lam dep | toc dep | giam can nhanh

|

toc ngan dep 2016 | duong da dep | 999+ kieu vay dep 2016

| toc dep 2016 | du lichdia diem an uong

xem hai

the best premium magento themes

dat ten cho con

áo sơ mi nữ

giảm cân nhanh

kiểu tóc đẹp

đặt tên hay cho con

xu hướng thời trangPhunuso.vn

shop giày nữ

giày lười nữgiày thể thao nữthời trang f5Responsive WordPress Themenha cap 4 nong thonmau biet thu deptoc dephouse beautifulgiay the thao nugiay luoi nutạp chí phụ nữhardware resourcesshop giày lườithời trang nam hàn quốcgiày hàn quốcgiày nam 2015shop giày onlineáo sơ mi hàn quốcshop thời trang nam nữdiễn đàn người tiêu dùngdiễn đàn thời tranggiày thể thao nữ hcmphụ kiện thời trang giá rẻ