بریکنگ نیوز

نوازشریف نے جو کہا ایسا کچھ پاکستان کے ریکارڈ میں نہیں: رحمان ملک

s_184400_013404_updates.jpg

اسلام آباد: سابق وزیر داخلہ رحمان ملک کا کہنا ہےکہ میاں نواز شریف نے جو کچھ کہا ہے پاکستان کے ریکارڈ میں ایسا کچھ نہیں ہے۔

اسلام آباد میں پریس کانفرنس کرتے ہوئے سابق وزیر داخلہ رحمان ملک نے نوازشریف کے ممبئی حملوں سے متعلق حالیہ متنازع بیان پر کہا کہ پاکستان کسی بھی طرح ممبئی حملہ کیس میں ملوث نہیں، میں نےپہلے روز ہی کہا تھا ممبئی حملہ کیس میں بھارت ملوث ہے، ممبئی حملہ ’را‘ کا اسٹنگ آپریشن تھا، یہ پورا حملہ ’را‘ نے کرایا۔

انہوں نے کہا کہ اس وقت کےبھارتی وزیرداخلہ سے کہا کہ ثبوت دیں ایکشن لوں گا، میں نے ممبئی حملہ کیس کی تحقیقات کیلیے جے آئی ٹی بنائی، کیس کی تحقیقات بھارت کی وجہ سے رکی، اجمل قصاب کا بیان ریکارڈ کرانے کی اجازت نہیں دی گئی، اجمل قصاب بھی بھارت کا اپنا مہرہ تھا، اس لیے رسائی نہیں دی گئی۔

پی پی رہنما کا کہنا تھاکہ بھارت اپنے ریاستی عناصر بھیج کر پاکستان میں دہشت گردی کراتا رہا ہے، ڈیوڈ ہیڈلے کے سنڈیکیٹ کو بھارت کی خفیہ ایجنسی نے تیار کیا، بھارت نےفہیم انصاری اور صباح سے کیوں تحقیقات نہیں کرائیں؟ مطالبہ رہا ہے کہ انصاری برادرز کو پاکستان کے حوالے کیا جائے، انصاری برادر نے ’را‘ کے ایما پر ممبئی حملوں میں سہولت سہولت کار کا کردار ادا کیا، ڈیوڈ ہیڈلے کی بھی ’را‘ نے مکمل حمایت کی تھی۔

سابق وزیر داخلہ نے کہا کہ میاں نواز شریف پر آرٹیکل 6 نہیں لگتا، پاکستان کے ریکارڈ میں ایسا کچھ ہے ہی نہیں جو نواز شریف نے کہا، ان کے بیان پر افسوس ہوا، نوازشریف نے یہ بیان دیا ہے تو اقوام متحدہ کے طلب کرنے پر وہ کیا کہیں گے؟ نواز شریف قوم پر رحم کریں اور اپنا بیان واپس لیں، قوم کے سامنے کہیں کہ غلطی ہوئی۔

رحمان ملک کا کہنا تھاکہ نان اسٹیٹ ایکٹر وہ ہوتا ہے جس کو حکومت کی پشت پناہی نہیں ہوتی، کلبھوشن تو بھارت کا سرونگ افسر تھا، یہ ہوتا ہے اسٹیٹ ایکٹر۔

انہوں نےکہا کہ آج میاں صاحب نے پہلی مرتبہ بھارتی جاسوس کلبھوشن کے خلاف بیان دیا، پاکستان میں ہزاروں لوگ کلبھوشن کی وجہ سےجاں بحق ہوئے، ان کے لیے بھی وہ کچھ کہہ دیتے، میں نے بار بار کہاکہ کلبھوشن کے معاملے کو فوراً نمٹایاجائے، کلبھوشن کے معاملے پر تاخیر ہوئی تو بھارت انٹرنیشنل عدالت میں چلا گیا۔

شیئر کریں

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top

blog lam dep | toc dep | giam can nhanh

|

toc ngan dep 2016 | duong da dep | 999+ kieu vay dep 2016

| toc dep 2016 | du lichdia diem an uong

xem hai

the best premium magento themes

dat ten cho con

áo sơ mi nữ

giảm cân nhanh

kiểu tóc đẹp

đặt tên hay cho con

xu hướng thời trangPhunuso.vn

shop giày nữ

giày lười nữgiày thể thao nữthời trang f5Responsive WordPress Themenha cap 4 nong thonmau biet thu deptoc dephouse beautifulgiay the thao nugiay luoi nutạp chí phụ nữhardware resourcesshop giày lườithời trang nam hàn quốcgiày hàn quốcgiày nam 2015shop giày onlineáo sơ mi hàn quốcshop thời trang nam nữdiễn đàn người tiêu dùngdiễn đàn thời tranggiày thể thao nữ hcmphụ kiện thời trang giá rẻ