بریکنگ نیوز

14 پر تین وکٹیں گرنے کے بعد انجانے خوف میں مبتلا تھے، سرفراز

184491_6694481_updates.jpg

ڈبلن میں آئرلینڈ کے خلاف تاریخی ٹیسٹ میچ میں پاکستان کرکٹ ٹیم شکست سے بال بال بچ گئی، دوسری اننگز میں 3 وکٹ گرنے کے بعد پاکستان شکست کے شدید ترین خطرے سے دوچار تھی۔

ڈبلن ٹیسٹ میں 160 رنز کے ہدف کے تعاقب میں پاکستانی اننگز کا آغاز تباہ کن انداز میں ہوا اور چوتھے اوور کی تیسری گیند پر 14 رنز پر 3 وکٹیں گر گئیں۔

اگر پاکستان ٹیم اس تاریخی ٹیسٹ میں اپ سیٹ ہوجاتی تو وہ ٹیسٹ کرکٹ کی تاریخ میں چوتھی ٹیم بن جاتی جس نے حریف ٹیم کو فالو آن کرایا لیکن میچ نہ جیت سکی۔

پاکستان نے تاریخی ٹیسٹ میچ میں آئرلینڈ کو 5 وکٹوں سے شکست دے دی

اس سے قبل تینوں بار مخالف ٹیم کو فالو آن کرانے کے بعد آسٹریلیا کو شکست کا سامنا کرنا پڑا ہے، ایک بار بھارت نے اور دو بار آسٹریلیا کو انگلینڈ نے ہرایا۔

1877 میں میلبورن میں آسٹریلیا نے اپنا پہلا ٹیسٹ میچ کھیلا تھا اور وہ دنیا کی واحد ٹیم ہے جسے پہلے ٹیسٹ میں جیت نصیب ہوئی تھی۔

قومی کرکٹ ٹیم کے کپتان سرفراز احمد نے اعتراف کیا کہ جب تین وکٹیں گر گئیں تو ہماری تشویش بڑھ رہی تھی اور ہم انجانے خوف میں مبتلا تھے۔

سرفراز احمد کا کہنا ہے کہ آئرلینڈ کو ہرانے کے بعد اب ہماری نظریں انگلینڈ کے خلاف لارڈز ٹیسٹ پر ہیں، پاکستان ٹیم اس چیلنج پر پورا اترنے کے لئے تیار ہے، انگلینڈ کی سیریز آسان نہیں ہے لیکن ہم کوشش کریں گے کہ توقعات پوری کریں۔

انہوں نے کہا کہ ڈبلن ٹیسٹ کی دوسری اننگز میں کنڈیشن بیٹنگ کے لیے سازگار نہیں تھی لیکن صورتحال کے مطابق امام الحق اور بابر اعظم نے بہت اچھی بیٹنگ کی۔

’انضمام کے بھتیجے امام الحق نے بہت سے سوالوں کے جواب دے دیے‘

قومی کپتان نے کہا کہ پاکستان ٹیم نے میچ کے دوران کچھ اہم کیچ ڈراپ کیے جس نے ہماری مشکلات بڑھا دیں جبکہ آئر لینڈ نے بڑی شراکت بناکر ہمیں دباؤ میں رکھا۔

خیال رہے کہ آئرلینڈ کے خلاف ٹیسٹ میچ میں فتح بطور کپتان سرفراز احمد کی بھی پہلی کامیابی ہے۔

آئرلینڈ کرکٹ ٹیم کے کپتان ولیم پورٹرفیلڈ نے کہا کہ اگر 200 رنز کا ہدف ہوتا تو ہم مزید قریب آسکتے تھے، اب ہماری نظریں بھارت کے خلاف ٹی ٹوئنٹی سیریز پر مرکوز ہیں۔

خیال رہے کہ ٹیسٹ ٹیم کا درجہ ملنے کے بعد یہ آئرلینڈ کا پہلا ٹیسٹ میچ تھا جس میں اسے شکست کا سامنا کرنا پڑا ہے۔

فواد عالم اچھا کھلاڑی لیکن امام الحق کو کوچز اور سلیکٹرز نے منتخب کیا، انضمام الحق

آئرلینڈ کے خلاف واحد ٹیسٹ میچ میں پاکستان کی جانب سے بیٹسمین امام الحق اور آل راؤنڈر فہیم اشرف نے ٹیسٹ ڈیبیو کیا جبکہ آئرلینڈ کی پوری ٹیم ہی پہلی بار ٹیسٹ میچ کھیل رہی تھی۔

آئرلینڈ کے خلاف ٹیسٹ میچ کے بعد اب پاکستان 24 مئی سے انگلینڈ کے خلاف دو ٹیسٹ میچوں کی سیریز کھیلے گا جبکہ پاکستان اور اسکاٹ لینڈ کے درمیان دو ٹی ٹوئنٹی میچز 12 اور 13 جون کو کھیلے جائیں گے۔

شیئر کریں

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top

blog lam dep | toc dep | giam can nhanh

|

toc ngan dep 2016 | duong da dep | 999+ kieu vay dep 2016

| toc dep 2016 | du lichdia diem an uong

xem hai

the best premium magento themes

dat ten cho con

áo sơ mi nữ

giảm cân nhanh

kiểu tóc đẹp

đặt tên hay cho con

xu hướng thời trangPhunuso.vn

shop giày nữ

giày lười nữgiày thể thao nữthời trang f5Responsive WordPress Themenha cap 4 nong thonmau biet thu deptoc dephouse beautifulgiay the thao nugiay luoi nutạp chí phụ nữhardware resourcesshop giày lườithời trang nam hàn quốcgiày hàn quốcgiày nam 2015shop giày onlineáo sơ mi hàn quốcshop thời trang nam nữdiễn đàn người tiêu dùngdiễn đàn thời tranggiày thể thao nữ hcmphụ kiện thời trang giá rẻ