بریکنگ نیوز

بالی وڈ اداکار متھن کے بیٹے پر اداکارہ سے ریپ کا مقدمہ

186761_7830034_updates.jpg

بھارتی دارالحکومت دہلی کی مقامی عدالت نے بالی وڈ اداکار متھن چکروتی کے بیٹے مہاکشے چکروتی پر اداکارہ سے ریپ کا مقدمہ درج کرنے کا حکم دیا ہے۔

بھارتی بھوج پوری فلم انڈسٹری کی اداکارہ نے متھن چکروتی کے بیٹے مہاکشے کے خلاف شادی کا جھانسہ دے کر ریپ کرنے کی درخواست جمع کرائی تھی۔

اداکارہ نے روہنی کی مقامی عدالت میں مؤقف اختیار کیا کہ ’میرے مہاکشے کے ساتھ 2015 سے قریبی تعلقات ہیں اور وہ مجھ سے شادی کا وعدہ کرکے جنسی زیادتی کا نشانہ بناتا رہا ہے لیکن اب مہاکشے اپنے وعدے کے مطابق مجھ سے شادی کرنے سے انکاری ہے‘۔

دہلی کی عدالت کے حکم پر اداکار متھن چکروتی کی اہلیہ اور بیٹے مہاکشے پر مقدمہ دہلی کے بیگم پور پولیس اسٹیشن میں درج کیا جائے گا جس میں ریپ، دھوکہ دہی، دھمکانے اور اسقاط حمل کی دفعات شامل کی جائیں گی۔

متھن چکروتی کی اہلیہ یوگیتا بالی پر اداکارہ کو ڈرانے دھکمانے کا مقدمہ درج کیا گیا ہے۔

یاد رہے کہ بالی وڈ کے ’ڈسکو ڈانسر‘ متھن چکروتی کے بیٹے کی شادی 7 جولائی کو بالی وڈ فلم ’اینجل‘ میں کام کرنے والی ادکارہ مادالسا شرما سے ہونے والی ہے اور وہ ہدایت کار سبھاش شرما کی صاحبزادی ہیں۔

متھن کے بیٹے پر مقدمہ کرنے والی اداکارہ کی شناخت ظاہر نہیں کی گئی البتہ یہ اطلاعات ہیں کہ وہ بھوج پوری اور بالی وڈ فلموں میں کام کرچکی ہیں۔

شیئر کریں

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top

blog lam dep | toc dep | giam can nhanh

|

toc ngan dep 2016 | duong da dep | 999+ kieu vay dep 2016

| toc dep 2016 | du lichdia diem an uong

xem hai

the best premium magento themes

dat ten cho con

áo sơ mi nữ

giảm cân nhanh

kiểu tóc đẹp

đặt tên hay cho con

xu hướng thời trangPhunuso.vn

shop giày nữ

giày lười nữgiày thể thao nữthời trang f5Responsive WordPress Themenha cap 4 nong thonmau biet thu deptoc dephouse beautifulgiay the thao nugiay luoi nutạp chí phụ nữhardware resourcesshop giày lườithời trang nam hàn quốcgiày hàn quốcgiày nam 2015shop giày onlineáo sơ mi hàn quốcshop thời trang nam nữdiễn đàn người tiêu dùngdiễn đàn thời tranggiày thể thao nữ hcmphụ kiện thời trang giá rẻ