بریکنگ نیوز

نیب نے لندن فلیٹس کیس کے فیصلے پر عمل درآمد شروع کردیا

187060_2461957_updates-1.jpg

قومی احتساب بیورو (نیب) نے لندن فلیٹس کیس کے فیصلے پر عمل درآمد شروع کردیا۔

احتساب عدالت سے وارنٹ گرفتاری ملتے ہی نیب کی ٹیم نوازشریف کے داماد کیپٹن صفدر کی گرفتاری کے لیے مانسہرہ روانہ ہوگئی۔

ترجمان قومی احتساب بیورو (نیب) کا کہنا ہے کہ ایون فیلڈ کیس میں احتساب عدالت کے فیصلے پر اس کی روح کے مطابق عمل کیا جائے گا۔

کیپٹن صفدر کا نام بلیک لسٹ میں شامل، گرفتاری کیلئے نیب ٹیم خیبرپختونخوا روانہ

ترجمان نیب کے مطابق نیب کو احتساب عدالت سے ایون فیلڈ ریفرنس میں وارنٹ گرفتاری مل گئے ہیں جس کے بعد نوازشریف، مریم نواز اور کیپٹن (ر)صفدر کی گرفتاری کی کارروائی شروع کردی ہے۔

احتساب عدالت کی جانب سے ایون فیلڈ ریفرنس میں سزا کے بعد سابق وزیراعظم نواز شریف کے داماد کیپٹن (ر) محمد صفدر کا نام بلیک لسٹ میں ڈال دیا گیا ہے۔

ذرائع کے مطابق کیپٹن (ر) صفدر کسی بھی ایئرپورٹ، زمینی اور سمندری راستے سے پاکستان سے باہر نہیں جا سکیں گے۔

نیب ذرائع کے مطابق نیب کی ایک ٹیم ہری پور، دوسری ایبٹ آباد اور تیسری مانسہرہ میں موجود ہے اور تینوں ٹیمیں ملزم کیپٹن ریٹائرڈ صفدر کی گرفتاری تک آج رات رکیں گی۔

نیب ذرائع کا کہنا ہے کہ خیبر پختونخوا انتظامیہ اور پولیس نیب کے ساتھ مکمل تعاون کررہے ہیں جب کہ آر پی او عالم شنوار نے کسی بھی ٹیم کے پہنچنے کی تردید کردی ہے۔

آر پی او عالم شنواری کا کہنا ہے کہ ملزم کی گرفتاری کے لیے ہزارہ ڈویژن میں کسی ٹیم کے پہنچنے کی اطلاع نہیں ہیں اور نہ ہی ملزم کی گرفتاری کے لیے ابھی تک تحریری ہدایات ملیں ہیں۔

ان کا کہنا ہے کہ نیب کی تحریری ہدایت کے بعد کیپٹن (ر) صفدر کی گرفتاری کے لیے ٹیم تشکیل دیں گے۔

نوازشریف اور مریم نواز کی لاہور اور اسلام آباد ایئرپورٹ پر گرفتاری کے انتظامات

نیب نے نوازشریف اور مریم نواز کی وطن واپسی پر انہیں ائیرپورٹ سے ہی گرفتار کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔

نیب ذرائع کے مطابق نوازشریف اور مریم نواز کی لاہور اور اسلام آباد ایئرپورٹ پر گرفتاری کے انتظامات بھی کرلیے ہیں جب کہ نیب نوازشریف اور مریم نواز کی گرفتاری کے لیے پہلے ہی وارنٹ گرفتاری حاصل کرچکی ہے۔

ایون فیلڈ ریفرنس: نوازشریف کو 11، مریم کو 8 اور محمد صفدر کو ایک سال قید کی سزا

ترجمان نیب کا کہنا ہے کہ احتساب عدالت کے فیصلے پر اس کی روح کے مطابق عمل کیاجائے گا۔

ترجمان نیب نے وضاحت کی کہ گزشتہ روز عدالت کے فیصلے میں لکھا گیا کہ نوازشریف پر کرپشن کے چارجز نہیں ہیں لیکن نیب آرڈیننس کے مطابق جو اثاثے معلوم ذرائع آمدن سے زیادہ ہوتے ہیں وہ کرپشن کے زمرے میں آتے ہیں۔

دس دن سے پہلے ہی وطن واپس آجائیں گے: مریم نواز

یاد رہے کہ گزشتہ روز احتساب عدالت نے ایون فیلڈ ریفرنس میں سابق وزیراعظم نواز شریف کو 11 اور ان کی صاحبزادی مریم نواز کو 8 جب کہ داماد کیپٹن (ر) صفدر کو ایک سال قید کی سزا سنائی۔

احتساب عدالت کے جج محمد بشیر نے فیصلے میں نوازشریف کو 80 لاکھ پاؤنڈ اور مریم نواز کو 20 لاکھ پاؤنڈ جرمانہ بھی کیا ہے اور ایون فیلڈ اپارٹمنٹس کو ضبط کرنے کا بھی حکم دیاہے جب کہ عدالت نے کیپٹن (ر) صفدر پر جرمانہ نہیں کیا ہے۔

شیئر کریں

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top

blog lam dep | toc dep | giam can nhanh

|

toc ngan dep 2016 | duong da dep | 999+ kieu vay dep 2016

| toc dep 2016 | du lichdia diem an uong

xem hai

the best premium magento themes

dat ten cho con

áo sơ mi nữ

giảm cân nhanh

kiểu tóc đẹp

đặt tên hay cho con

xu hướng thời trangPhunuso.vn

shop giày nữ

giày lười nữgiày thể thao nữthời trang f5Responsive WordPress Themenha cap 4 nong thonmau biet thu deptoc dephouse beautifulgiay the thao nugiay luoi nutạp chí phụ nữhardware resourcesshop giày lườithời trang nam hàn quốcgiày hàn quốcgiày nam 2015shop giày onlineáo sơ mi hàn quốcshop thời trang nam nữdiễn đàn người tiêu dùngdiễn đàn thời tranggiày thể thao nữ hcmphụ kiện thời trang giá rẻ