بریکنگ نیوز

نواب اکبر بگتی کا یوم شہادت

FB_IMG_1531895835312.jpg

آج نواب اکبر شہباز خان بُگٹی شہید‬ کا 12واں یوم شہادت ہے۔

نواب اکبر بگٹی کوئٹہ کے شاہی جرگہ میں برطانوی بلوچستان کی پاکستان میں شمولیت کے حق میں ووٹ دیا تھا۔

نواب اکبر خان بگٹی پاکستان کے وزیرمملکت برائے داخلہ اور وزیرمملکت برائے دفاع بھی بنے اور وزیراعظم فیروز خان نون کی ٹیم میں وزیر کی حیثیت سے گوادر کی پاکستان میں شمولیت کے لیئے پیش پیش رہے تھے۔ آپ گورنر اور وزیراعلیٰ بلوچستان بھی رہے تھے۔

جنرل ایوب خان اور ذوالفقار علی بھٹو کی جانب سے سرحد بندی کے دوران آزاد کشمیر کا علاقہ چین کو دینے کی طرح بلوچستان کا علاقہ ایران کو دینے پر نواب اکبر خان بگٹی نالاں ہوئے تھے، تب سے وہ اسٹبلشمنٹ کو کھٹکنے لگے تھے۔

نواب اکبر بگٹی نے وفاق پاکستان کا نوآبادیاتی مزاج بدلنے کے لیئے پرویز مشرف کی غیرآئینی اور غیرقانونی آمریت کو للکارا اور بلوچستان کے وسائل سے بلوچستانیوں کا بنیادی اور جائز حصہ لینے کی لڑائی میں جام شہادت نوش پایا۔

پنجاب کے غیرتمندوں کی جانب سے نواب اکبر بگٹی شہید کو ظلم کے خلاف مزاحمت پر سرخ سلام کیونکہ اصل لڑائی پنجابی اور بلوچی کی نہیں بلکہ عوامی حق حاکمیت کی ہے۔

حسین رضا

شیئر کریں

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top

blog lam dep | toc dep | giam can nhanh

|

toc ngan dep 2016 | duong da dep | 999+ kieu vay dep 2016

| toc dep 2016 | du lichdia diem an uong

xem hai

the best premium magento themes

dat ten cho con

áo sơ mi nữ

giảm cân nhanh

kiểu tóc đẹp

đặt tên hay cho con

xu hướng thời trangPhunuso.vn

shop giày nữ

giày lười nữgiày thể thao nữthời trang f5Responsive WordPress Themenha cap 4 nong thonmau biet thu deptoc dephouse beautifulgiay the thao nugiay luoi nutạp chí phụ nữhardware resourcesshop giày lườithời trang nam hàn quốcgiày hàn quốcgiày nam 2015shop giày onlineáo sơ mi hàn quốcshop thời trang nam nữdiễn đàn người tiêu dùngdiễn đàn thời tranggiày thể thao nữ hcmphụ kiện thời trang giá rẻ