بریکنگ نیوز

پادری نے بیوی کو خودکشی کے لیے کیوں راضی کیا؟

IMG_20181113_132154.jpg

لالچ بُری بلا ہے اور بعض انسان تو اس قدر لالچی ہوتے ہیں کہ اپنی ہوس کے ہاتھوں خود بھی بر باد ہو جاتے ہیں اور دوسروں کی زندگیاں بھی برباد کر دیتے ہیں۔ آسٹریلوی پادری گراہم مورانٹ ایک ایسی ہی عبرتناک مثال ہے، جس نے اپنی بیوی کے نام انشورنس کی رقم حاصل کرنے کے لئے اُسے خودکشی پر تیار کیا تا کہ وہ اپنے ہاتھوں اپنی زندگی کا خاتمہ کر کے دنیا سے رخصت ہو جائے۔

آسٹریلوی میڈیا کے مطابق پادری گراہم مورانٹ اپنا نیا مذہبی سلسلہ قائم کرنے چاہتا تھا اور اس مقصد کے لئے اسے بھاری فنڈز درکار تھے۔ اس کی بیوی جینفر مورانٹ نے ایک بڑی انشورنس پالیسی لے رکھی تھی اور اس کی موت کی صورت میں انشورنس کی رقم اس کے شوہر یعنی گراہم کو ملنی تھی۔ بدبخت شخص نے انشورنس کی رقم حاصل کرنے کے لئے اپنی بیوی کو خودکشی پر آمادہ کرنا شروع کر دیا اور بالآخر اپنے شیطانی مقصد میں کامیاب ہو گیا۔

پولیس کا کہنا ہے کہ گراہم نے اپنی مذہبی حیثیت کو استعمال کرتے ہوئے اپنی سادہ لوح بیوی کی ذہن سازی کی اور اسے خودکشی پر آمادہ کیا۔ وہ گراہم کے کہنے پر خود ایک ہارڈ وئیر سٹور سے خودکشی کے لئے کچھ اشیاء خرید کر لائی اور پھر اپنے ہاتھوں اپنی زندگی کا خاتمہ کر لیا۔

جب اس واقعے کی تحقیقات کی گئیں تو خاتون کی خود کشی میں اس کے شیطان صفت شوہر کا کردار کھل کر سامنے آ گیا۔ عدالت کی جانب سے اسے مجرم قرار دیتے ہوئے 10 سال قید کی سزا سنا دی گئی ہے۔

شیئر کریں

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top

blog lam dep | toc dep | giam can nhanh

|

toc ngan dep 2016 | duong da dep | 999+ kieu vay dep 2016

| toc dep 2016 | du lichdia diem an uong

xem hai

the best premium magento themes

dat ten cho con

áo sơ mi nữ

giảm cân nhanh

kiểu tóc đẹp

đặt tên hay cho con

xu hướng thời trangPhunuso.vn

shop giày nữ

giày lười nữgiày thể thao nữthời trang f5Responsive WordPress Themenha cap 4 nong thonmau biet thu deptoc dephouse beautifulgiay the thao nugiay luoi nutạp chí phụ nữhardware resourcesshop giày lườithời trang nam hàn quốcgiày hàn quốcgiày nam 2015shop giày onlineáo sơ mi hàn quốcshop thời trang nam nữdiễn đàn người tiêu dùngdiễn đàn thời tranggiày thể thao nữ hcmphụ kiện thời trang giá rẻ