بریکنگ نیوز

فیس بک کی مشترکہ میسنجر سروسز آئندہ برس صارفین کیلئے دستیاب ہوں گی

196505_2163351_updates.jpg

گزشتہ ہفتے سوشل میڈیا صارفین کیلئے ایک اچھی خبر سامنے آئی تھی کہ فیس بک نے انسٹاگرام، واٹس ایپ اور فیس بک میسنجر کی مشترکہ سروسز کو متعارف کروانے کا فیصلہ کیا ہے۔

ایسے میں ٹیکنالوجی ویب سائٹ دی ورج کی رپورٹ کے مطابق فیس بک کے بانی مارک زکربرگ نے اس یقین کا اظہار کیا ہےکہ اس پروجیکٹ پر ابھی کام جاری ہے اور یہ آئندہ برس ہی متعارف ہوگا۔

فیس بک، واٹس ایپ اور انسٹا گرام کے میسنجرز کو ضم کرنے کا فیصلہ

ان کا کہنا تھا کہ ’اس پروجیکٹ پر جوکچھ بھی کیا جارہا ہے اس کو عام آئندہ برس ہی کیا جائے گا، ابھی بہت ساری چیزوں پر کام باقی ہے‘۔

تاہم مارک زکربرگ نے میسنجرز کی مشترکہ سروسز کے حوالے سے تفصیلات فراہم نہیں کی ہیں۔

یاد رہے کہ فیس بک نے انسٹاگرام، واٹس ایپ اور فیس بک میسنجر سروسز کو ایک دوسرے سے ضم کرنے کا فیصلہ کیا ہے جس پر کام جاری ہے۔

فیس بک کی جانب سے ایک بیان بھی جاری کیا گیا ہے جس کے مطابق کمپنی کی خواہش ہے کہ پیغام رسانی کے تجربے کو بہتر سے بہتر بنایا جائے کیوں کہ لوگ پیغام رسانی کو تیز، آسان، بھروسے مند اور محفوظ دیکھنا چاہتے ہیں۔

بیان میں کہا گیا کہ ہم اپنے میسجنگ پروڈکٹس کو محفوظ تر اور آسان بنانے کیلئے کام کررہے ہیں تاکہ صارفین ان تینوں نیٹ ورکس پر اپنے دوستوں اور رشتہ داروں کے ساتھ آسانی سے رابطے میں رہ سکیں۔

شیئر کریں

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top

blog lam dep | toc dep | giam can nhanh

|

toc ngan dep 2016 | duong da dep | 999+ kieu vay dep 2016

| toc dep 2016 | du lichdia diem an uong

xem hai

the best premium magento themes

dat ten cho con

áo sơ mi nữ

giảm cân nhanh

kiểu tóc đẹp

đặt tên hay cho con

xu hướng thời trangPhunuso.vn

shop giày nữ

giày lười nữgiày thể thao nữthời trang f5Responsive WordPress Themenha cap 4 nong thonmau biet thu deptoc dephouse beautifulgiay the thao nugiay luoi nutạp chí phụ nữhardware resourcesshop giày lườithời trang nam hàn quốcgiày hàn quốcgiày nam 2015shop giày onlineáo sơ mi hàn quốcshop thời trang nam nữdiễn đàn người tiêu dùngdiễn đàn thời tranggiày thể thao nữ hcmphụ kiện thời trang giá rẻ