بریکنگ نیوز

چین نے شادی کی آڑ میں پاکستانی خواتین کی جسم فروشی کی خبریں مسترد کردیں

199816_242520_updates.jpg

چین نے چینی شہریوں سے شادی کے بعد پاکستانی خواتین سے زبردستی جسم فروشی اور ان کے اعضاء کی فروخت کی خبروں کو مسترد کردیا۔

اسلام آباد ائیرپورٹ سے پاکستانی لڑکیوں کو چین اسمگل کرنے کی کوشش ناکام

پاکستان میں چینی سفارتخانے کی جانب سے جاری ایک بیان میں کہا گیا ہے کہ چین کی وزارت پبلک سیکیورٹی نے پاکستانی میڈیا میں چلنے والی خبروں کی تحقیقات کی ہیں جن میں یہ بات سامنے آئی ہے کہ شادی کے بعد چین میں رہنے والی پاکستانی خواتین سے زبردستی جسم فروشی کروانے یا ان کے اعضاء فروخت ہونے کی اطلاعات درست نہیں ہیں۔

یاد رہے کہ پاکستان کے وفاقی تحقیقاتی ادارے ( ایف آئی اے) کے ہیومن ٹریفکنگ سیل نے پاکستانی لڑکیوں سے شادی کرنے اور ان سے جسم فروشی کرانے والے گروہ کے چینی سربراہ سمیت اب تک ایک درجن سے زائد ملزمان کو گرفتار کیا ہے۔

ڈپٹی ڈائریکٹر ایف آئی اے کامران علی کے مطابق گرفتار ملزمان خود کو جعلی طور پر مسلمان یا عیسائی ظاہر کرتے اور پاکستانی خواتین سے شادی کرکے انہیں چین لے جا کر جسم فروشی کراتے تھے جب کہ ملزمان خواتین کے اعضاء بھی فروخت کرنے میں ملوث تھے۔

چینی حکومت نے پاکستانی لڑکیوں کی چینی باشندوں سےشادیوں اور جسم فروشی کے لیے چین اسمگل کیے جانے کی خبروں کا بھی نوٹس لیا۔

چینی سفارتخانے کے بیان میں کہا گیا ہے کہ چین کی وزارت پبلک سیکیورٹی نے پاکستانی اداروں کے ساتھ تعاون کے لیے ایک ٹاسک فورس بھی پاکستان بھیجی ہے۔

بیان میں چینی سفارتخانے نے اس امید کا اظہار کیا کہ پاکستانی اور چینی عوام ایسی افواہوں پر یقین نہیں کریں گے اور چین کچھ جرائم پیشہ عناصر کو پاک چین دوستی اور دونوں ممالک کے لوگوں کے تعلقات کو نقصان پہنچانے کی اجازت نہیں دے گا۔

چینی باشندوں سے پاکستانی لڑکیوں کی شادیاں، ایک اور گینگ پکڑا گیا

چینی سفارتخانے کا کہنا ہے کہ قومی حدود سے باہر شادیوں کے حوالے سے چین کا مؤقف جائز شادیوں کو تحفظ فراہم کرنا اور جرائم کو روکنا ہے تاہم، اگر کوئی تنظیم یا فرد کراس بارڈ شادی کی ڈھال میں پاکستان میں جرم کرتا ہے تو چین پاکستان کے ان پر کریک ڈاؤن کی حمایت کرتا ہے۔

چین کا کہنا ہے کہ ہے کہ وہ دونوں ملکوں کےدوستانہ تعلقات کو برقرار رکھنے، دوطرفہ تعاون کو مزید مضبوط کرنے اور جرائم کو روکنے کے لیے اقدامات جاری رکھے گا۔

شیئر کریں

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top

blog lam dep | toc dep | giam can nhanh

|

toc ngan dep 2016 | duong da dep | 999+ kieu vay dep 2016

| toc dep 2016 | du lichdia diem an uong

xem hai

the best premium magento themes

dat ten cho con

áo sơ mi nữ

giảm cân nhanh

kiểu tóc đẹp

đặt tên hay cho con

xu hướng thời trangPhunuso.vn

shop giày nữ

giày lười nữgiày thể thao nữthời trang f5Responsive WordPress Themenha cap 4 nong thonmau biet thu deptoc dephouse beautifulgiay the thao nugiay luoi nutạp chí phụ nữhardware resourcesshop giày lườithời trang nam hàn quốcgiày hàn quốcgiày nam 2015shop giày onlineáo sơ mi hàn quốcshop thời trang nam nữdiễn đàn người tiêu dùngdiễn đàn thời tranggiày thể thao nữ hcmphụ kiện thời trang giá rẻ