بریکنگ نیوز

کراچی کے مختلف علاقوں میں پولیو وائرس کی انتہائی درجے تک موجودگی کا انکشاف

200593_3957835_updates.jpeg

کراچی میں پولیو وائرس کی موجودگی انتہائی درجے تک بڑھنے کا انکشاف ہوا ہے اور پہلی بار شہر کے 10 سے زائد مقامات کے ماحولیاتی نمونوں میں پولیو وائرس کی تصدیق ہوئی ہے۔

انسداد پولیو سیل کی جانب سے کئے گئے ماحولیاتی نمونوں کے سروے نے شہر کے 10 سے زائد مقامات کے ماحولیاتی نمونوں میں پولیو وائرس سامنے آنے کی تصدیق بھی کر دی ہے۔

جیو نیوز کو حاصل ہونے والی دستاویزات کے مطابق شہر کے جن علاقوں میں وائلڈ پولیو وائرس ٹائپ ون سامنے آیا ہے ان میں صدر، گڈاپ، گلشن اقبال، کورنگی، لانڈھی، بلدیہ، لیاقت آباد، سائٹ ایریا، اورنگی اور دیگر علاقے شامل ہیں۔

گزشتہ دو ماہ میں سب سے زیادہ گڈاپ کے مختلف مقامات سے 6،گلشن اقبال سے 4، صدر، لانڈھی اور اورنگی کے دو، دو مقامات جب کہ بلدیہ،کورنگی، لیاقت آباد اور سائٹ ایریا کے علاقے کے سیوریج کے ماحولیاتی نمونوں میں پولیو وائرس کی موجودگی پائی گئی ہے۔

ترجمان ایمرجینسی آپریشن سیل کے مطابق شہر سے رواں سال 2 پولیو کے کیسز سامنے آ چکے ہیں۔

خیال رہے کہ تمام مقامات پر وائلڈ پولیو وائرس ٹائپ ون سامنے آیا ہے جو پاکستان میں بچوں کی زندگیوں کو متاثر کرنے کا باعث بن رہا ہے۔

شیئر کریں

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top

blog lam dep | toc dep | giam can nhanh

|

toc ngan dep 2016 | duong da dep | 999+ kieu vay dep 2016

| toc dep 2016 | du lichdia diem an uong

xem hai

the best premium magento themes

dat ten cho con

áo sơ mi nữ

giảm cân nhanh

kiểu tóc đẹp

đặt tên hay cho con

xu hướng thời trangPhunuso.vn

shop giày nữ

giày lười nữgiày thể thao nữthời trang f5Responsive WordPress Themenha cap 4 nong thonmau biet thu deptoc dephouse beautifulgiay the thao nugiay luoi nutạp chí phụ nữhardware resourcesshop giày lườithời trang nam hàn quốcgiày hàn quốcgiày nam 2015shop giày onlineáo sơ mi hàn quốcshop thời trang nam nữdiễn đàn người tiêu dùngdiễn đàn thời tranggiày thể thao nữ hcmphụ kiện thời trang giá rẻ