بریکنگ نیوز

چین، امریکہ کو مخلص، کارروائی کے ساتھ آگے بڑھنے کی ضرورت ہے

xUS-China-Flag-1.jpg.pagespeed.ic_.vKIjlbfILl.jpg

زونگ شینگ کی طرف سے

چینی صدر زی جننگ اور اس کے امریکی ہم منصب ڈونالڈ ٹمپ کے درمیان میٹنگ کے نتائج نے 29 جون کو جی ایس 20 سربراہ اجلاس کے موقع پر دونوں ممالک اور دنیا کو مثبت سگنل بھیجا ہے.

ان کے اجتماع میں، دونوں رہنماؤں نے مساوات اور باہمی احترام کے مطابق اپنے ممالک کے درمیان اقتصادی اور تجارتی مشاورت کو دوبارہ شروع کرنے پر اتفاق کیا.

انہوں نے یہ بھی اتفاق کیا کہ امریکہ کی جانب سے چینی برآمدات پر نئے ٹیرفز کو لاگو نہیں کرے گا اور دونوں طرفوں پر بات چیت کی ٹیم متعلقہ مسائل پر بات چیت کرے گی.

صرف چین-امریکی تعلقات کے بارے میں بنیادی مسائل کو درست طریقے سے پکڑ کر دونوں ممالک اپنے تعلقات کے فروغ کے لئے کورس کو چارہ سکتے ہیں. یہ مشترکہ طور پر تعاون، تعاون اور استحکام کی خاصیت سے چین-امریکہ کے تعلقات کو آگے بڑھانے کے لئے بہت اہمیت ہے.

چیئرمین چین نے کہا کہ چین-امریکہ اقتصادی اور تجارتی تعاون کا بنیادی مقصد باہمی فائدے کو تلاش کرنے اور جیتنے کے حالات پیدا کرنا ہے.

چین اور امریکہ میں انتہائی مربوط دلچسپی اور وسیع تعاون کے شعبے ہیں. انہیں اچھے تعاون کار شراکت دار بننا چاہئے، جو دونوں اطراف اور دنیا کے لئے بھی اچھا ہے. زی نے بار بار اس نقطہ پر زور دیا ہے اور چین کا موقف کبھی نہیں بدل گیا ہے.

چینی اور امریکی لوگ دوستی کی طویل روایت رکھتے ہیں. چین-امریکی سفارتی تعلقات کے قیام کی 40 ویں سالگرہ پر، لوگوں کو “پنگ-پونگ ڈپلومیسی” سے شروع ہونے والے دو لوگوں کے درمیان گہری دوستی نہیں بھولنا چاہئے، اور اقتصادی ترقی کے مواقع چین اور امریکہ کو افتتاحی طور پر پہنچائے جائیں گے. چینی مارکیٹ کی.

لوگوں کی آواز کا جواب اور چین اور امریکہ کے مشترکہ مفادات کی حفاظت کی ضرورت ہے کہ دونوں اطراف تمام مثبت اور ممکنہ توانائی کو تلاش اور متحرک کرنے کے لئے سخت محنت کر سکیں. اس طرح، دونوں ممالک کے درمیان تعاون کے امکانات وسیع ہو جائیں گے اور تعمیری کارروائی کے لئے رفتار مضبوط ہو جائے گی.

اگرچہ چین اور امریکہ کے درمیان کچھ اختلافات موجود ہیں، غالب اہمیت کی حقیقت یہ ہے کہ دونوں اطراف کے مفادات انتہائی متعدد ہیں اور تعاون کے میدان وسیع ہیں.

بڑے ممالک کے درمیان تعلقات سے نمٹنے کے لئے، ہم بڑی تصویر پر توجہ مرکوز کریں، مجموعی اونچائی پر کھڑے رہیں اور عقلمندانہ طور پر فوائد اور نقصان کو وزن میں ڈالیں.

کنٹرول اختلافات ایک ذمہ داری ہے چین اور امریکہ مشترکہ طور پر فرض کرنے کی ضرورت ہے. مختصر نظر انداز کی وجہ سے ناقابل اعتماد تاریخی غلطیوں کو روکنے سے بچنے کے لئے ضروری ہے اور خاص طور پر اس بات کا یقین ہونا ضروری ہے کہ تنازعات اور تنازعات کے نام نہاد نیٹ ورکوں میں گر نہ جائیں.

ایسا کرنے کا صحیح کام حقیقی حکمت کو ایک کردار ادا کرنا ہے، باہمی فروغ اور عام ترقی کا راستہ منتخب کریں اور روشن امکانات کے لئے حالات پیدا کرنا ہے.

اس کے حصے کے لئے، ٹرمپ نے کہا کہ وہ جی کے ساتھ اچھے تعلقات کی قدر کرتے ہیں، انہوں نے مزید کہا کہ ان کا ملک چین کے ساتھ تعاون کرنا چاہتا ہے.

امریکہ کی طرف سے چین کی طرف کوئی برادری نہیں ہے، دونوں ملکوں کے درمیان بہتر تعلقات کی امید ہے اور دونوں ریاستوں کی طرف سے قائم اصولوں اور اتفاق رائے پر عمل کریں گے.

ٹراپ کے تبصروں نے بھی بین الاقوامی توجہ کو اپنی طرف متوجہ کیا. اقتصادی اور تجارتی مشاورت کو دوبارہ شروع کرنے کے فیصلے سے، دونوں ممالک نے یہ اشارہ کیا ہے کہ مذاکرات اور مشورے کے ذریعے مسائل کو حل کرنے کے لئے متعدد قابل قبول حل ڈھونڈنے کے لئے تیار ہیں. کلیدی الفاظ کو برقرار رکھنے اور عمل کرنا ہے.

یہ بات قابل ذکر ہے کہ صرف دو لوگوں کی مرضی کے مطابق اور قوانین کا احترام کرتے ہوئے چین اور امریکہ مشترکہ مفادات کو زیادہ سے زیادہ کر سکتے ہیں. دو طرفہ تعاون تعاون سے فائدہ اٹھاتے ہیں اور تنازعات میں کھو جاتے ہیں، اور تعاون اور مذاکرات کو رگڑ اور تنازعہ سے بہتر ہے.

پریکٹس نے بار بار ثابت کیا ہے کہ ایک صحت مند چین-امریکہ کے تعلقات کے لئے یہ کلید درست سمت کو مضبوط بنانے کے لئے ہے. باہمی احترام، مسابقتی اور باہمی فائدے کے بغیر، چین اور امریکہ تعلقات بہتر بنانے کے لئے یہ ایک ناممکن ہے کہ وہ صحت مند اور مستحکم طریقے سے ترقی پذیر رہیں.

اس وقت، دونوں ممالک کے لئے تمام سطحوں پر تبادلے کو برقرار رکھنے اور مختلف شعبوں میں تعاون کو فروغ دینے کی طرف سے دو سربراہ ریاستوں کے اصولوں اور سمتوں کو قائم کرنے کے لئے یہ ضروری ہے.

آسکا کے سربراہ اجلاس میں، چین نے افتتاحی طور پر کھولنے کے اقدامات کا اعلان کیا، جس میں مزید اس کے مارکیٹ کو کھولنے، درآمد کے فروغ میں تیزی سے اضافہ، اپنے کاروبار کے ماحول کو مسلسل غیر ملکی اداروں میں بہتر بنانے، تمام غیر ملکی سرمایہ کاری کے برابر مساوات اور مختلف تجارتی معاہدے کے مذاکرات کے ساتھ آگے بڑھانے میں اضافہ شامل ہے. .

چین ایک نئی اپیل اپ زمین کی تزئین کی تشکیل کو تیز کر رہا ہے اور اعلی معیار کے ترقی کا روشن مستقبل گزر رہا ہے.

ملک اس کے راستے کی پیروی کرنے اور اپنے اپنے معاملات کو اچھی طرح سے چلانے میں مکمل اعتماد رکھتا ہے. یہ امن و امان کی روح اور دیگر تمام ممالک کے ساتھ تعاون کو انسانیت کے لئے مشترکہ مستقبل کے ساتھ کمیونٹی کی تعمیر اور گلوبل معیشت کے روشن مستقبل کا پیچھا کرنے کے لئے کام کرے گا.

شیئر کریں

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top

blog lam dep | toc dep | giam can nhanh

|

toc ngan dep 2016 | duong da dep | 999+ kieu vay dep 2016

| toc dep 2016 | du lichdia diem an uong

xem hai

the best premium magento themes

dat ten cho con

áo sơ mi nữ

giảm cân nhanh

kiểu tóc đẹp

đặt tên hay cho con

xu hướng thời trangPhunuso.vn

shop giày nữ

giày lười nữgiày thể thao nữthời trang f5Responsive WordPress Themenha cap 4 nong thonmau biet thu deptoc dephouse beautifulgiay the thao nugiay luoi nutạp chí phụ nữhardware resourcesshop giày lườithời trang nam hàn quốcgiày hàn quốcgiày nam 2015shop giày onlineáo sơ mi hàn quốcshop thời trang nam nữdiễn đàn người tiêu dùngdiễn đàn thời tranggiày thể thao nữ hcmphụ kiện thời trang giá rẻ