بریکنگ نیوز

دائیں سمت کی طرف عالمی ترقی کو مضبوط کرنے کے لئے مل کر کام کریں

Chinese-President-Xi-Jinping-Belt-and-Road-Forum-OBOR-one-belt-one-road-cpec-silk-route-china-770x433.jpg

ناتوو یماگچی

G20 آسکا سربراہی اجلاس بڑی معیشتوں کے لئے ایک بہترین موقع فراہم کرتا ہے تاکہ پوری دنیا کو مل کر کام کرنے کے لئے ایک دوسرے کے ساتھ مل کر کام کرنے اور عالمی معیشت کو فروغ دینے کے لۓ کام کرے.

جاپان اور بین الاقوامی برادری دونوں ممالک کی جانب سے آسیکا کے سربراہ اجلاس میں چین کے صدر جی جننگ کی حاضری کے منتظر ہیں. امید ہے کہ سربراہی اجلاس کو متعدد تجارت کے نظام کی حمایت اور یکجہتی اور تحفظ اور تحفظ کے خلاف اتفاق اور عالمی معیشت کو فروغ دینے پر اتفاق کیا جائے گا.

جاپان جی 7 اور جی 20 دونوں کا رکن ہے. جہاں تک ہم تعلق رکھتے ہیں، جی 20 میں مزید ممالک شامل ہیں اور اراکین زیادہ نمائندے ہیں، جس میں جی 7 7 میں مختلف ممالک کو ایک دوسرے کے ساتھ بات چیت کرنے اور 21 ویں صدی میں سب سے اہم مسائل اور چیلنجوں سے نمٹنے کے لۓ یہ کچھ کناروں کو دیتا ہے.

جی 20 ترقی یافتہ ممالک، ابھرتی ہوئی مارکیٹوں اور ترقی پذیر ممالک کے لئے ایک اہم پلیٹ فارم کے طور پر کام کرتا ہے جو عالمی معیشت کے بزنس ترقی کو آسان بنانے کے لئے مل کر جمع کرنے کے لئے ہے.

موجودہ دنیا میں، بدعت مختلف ممالک اور ثقافتوں کے محققین کی مشترکہ کوششوں کی ضرورت ہے. باہمی تعلیم اور تبادلے کے ذریعہ، مختلف ممالک کے لوگ سائنس اور ٹیکنالوجی میں کامیابی حاصل کرنے کے قابل ہیں. جیسا کہ ثابت ہوا ہے، ایک کھلی ماحول میں بدعت کی ضرورت ہے.

ابھرتی ہوئی یکجہتی اور تحفظ پسندی کا سامنا کرنا پڑتا ہے، بین الاقوامی برادری کے لئے یہ ضروری ہے کہ دوسری عالمی جنگ کے بعد عالمی معاشی ترقی پر نظر آئیں تاکہ ترقی کی صحیح سمت میں رہیں.

یہ دوسری عالمی جنگ کے بعد عالمی تجارتی نظام اور تیزی سے ترقی کا سامنا کرنے والے مساوی مکالمے پر مبنی مفت تجارتی نظام اور کثیر معاشی تعاون کے باعث ہے. لہذا، آسکا کا سربراہ اجلاس صحیح سمت میں سر جاری رہے گا اور کثیر جہاد پسندی اور آزاد تجارتی نظام کی حفاظت کرے گی.

ہم ممکنہ طور پر مختلف ممالک کے concerted کوششوں کے بغیر آزاد تجارت کے نظام کی حفاظت نہیں کر سکتے ہیں. چین نے مارچ میں ملک کے قومی مقننہ کی طرف سے منظور غیر ملکی سرمایہ کاری کے قانون کے ساتھ ایک اچھی مثال قائم کی جس نے بیرون ملک مقیم کمپنیوں کی توقعات سے ملاقات کی، اور قانون کے حکمرانی کے ذریعہ ان کے خدشات کا جواب دیا.

حالیہ برسوں میں، چین اور جاپان نے دونوں جماعتوں کی کوششوں کے سلسلے میں قریبی تعلقات قائم کیے ہیں. چینی معیشت کے امکانات جاپان کی توجہ کا باعث بنتی ہیں.

چین کی بڑی آبادی اور مارکیٹ ہے، گھریلو مطالبہ کے لئے بہت بڑی صلاحیت رکھتی ہے.
ملک، جس کو فروغ دینے اور فروغ دینے میں توسیع کے لئے وقف ہے، جاپان سمیت پڑوسی ممالک کے ساتھ تعاون کو مسلسل مضبوط بنایا گیا ہے.

ہم چین کی اقتصادی ترقی کے بارے میں بہت امید مند ہیں. دو مؤثر معیشتوں کے طور پر، جاپان اور چین کو قریب تعاون کرنا چاہئے. ہم یقین رکھتے ہیں کہ دونوں ممالک بیلٹ اور سڑک کی تعمیر میں کافی کامیابیاں حاصل کریں گے.

جاپانی-جاپانی تعلقات نے کئی دہائیوں کے اوپر اور زلزلے کا تجربہ کیا ہے. اس بات سے کوئی فرق نہیں کہ بین الاقوامی اور گھریلو ماحول کیسے بدلتے ہیں، اقوامٹو پارٹی نے ہمیشہ چین کے ساتھ دوستی کا علاج کیا ہے اور دونوں ممالک کے درمیان سیاسی بات چیت کو فروغ دینے کے لئے مصروف عمل کیا ہے. ہم مستقبل میں ایسا کریں گے.

صدر زی نے کہا کہ چین اور جاپان تقریبا قریبی پڑوسی ہیں جو صرف ایک تنگ پٹی کے ذریعہ الگ ہے، اور دونوں ممالک کے درمیان دوستی ہمارے لوگوں میں جڑ جاتی ہے. دو لوگوں کے درمیان دوستی کا مستقبل نوجوان نسل کا ہاتھ ہے.

غیر سرکاری تبدیلیوں کے دوران، سیاستدانوں کے درمیان بین الاقوامی تبادلوں اور تبادلے کے دوران، کموٹو پارٹی کو دونوں ممالک کے درمیان غیر سرکاری تبادلے اور نوجوان تبادلے کو فروغ دینے میں مدد ملے گی.

ٹوکیو کے آس پاس 2020 ٹوکیو سمر اولمپکس اور 2022 بیجنگ سرمائی اولمپکس کے ساتھ، ایوٹوٹو پارٹی دونوں ممالک کے درمیان کھیلوں، ثقافت اور نوجوانوں کے تبادلے میں فروغ دینے میں اپنی منفرد کردار ادا کرے گی.

میں چین کے عوام کی خوشحالی اور چینی قوم کی بحالی دنیا کی دوسری بڑی معیشت کے سربراہ کے طور پر بحال کرنے کے لئے صدر جی کی تعریف کرتا ہوں.

(ناتوو یماگاچی جاپان کے کموٹو پارٹی کے رہنما ہیں. یہ مضمون پیپلز ڈیلی جاپان کے نمائندے لیو جونگو کے ساتھ ان کے انٹرویو پر مبنی ہے.)

شیئر کریں

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top

blog lam dep | toc dep | giam can nhanh

|

toc ngan dep 2016 | duong da dep | 999+ kieu vay dep 2016

| toc dep 2016 | du lichdia diem an uong

xem hai

the best premium magento themes

dat ten cho con

áo sơ mi nữ

giảm cân nhanh

kiểu tóc đẹp

đặt tên hay cho con

xu hướng thời trangPhunuso.vn

shop giày nữ

giày lười nữgiày thể thao nữthời trang f5Responsive WordPress Themenha cap 4 nong thonmau biet thu deptoc dephouse beautifulgiay the thao nugiay luoi nutạp chí phụ nữhardware resourcesshop giày lườithời trang nam hàn quốcgiày hàn quốcgiày nam 2015shop giày onlineáo sơ mi hàn quốcshop thời trang nam nữdiễn đàn người tiêu dùngdiễn đàn thời tranggiày thể thao nữ hcmphụ kiện thời trang giá rẻ