بریکنگ نیوز

چین مزید منفی فہرستوں، صنعت کی فہرست سے منسلک مارکیٹ تک رسائی حاصل کرتا ہے

China-economy.jpg

چین کی نیشنل ڈویلپمنٹ اینڈ اصلاحاتی کمیشن (این ڈی آر آر سی) اور وزارت تجارت (MOFCOM) نے 30 جون کو غیر ملکی سرمایہ کاری مارکیٹ تک رسائی کے لئے نظر ثانی شدہ منفی فہرستوں اور صنعتوں کی نظر ثانی شدہ کیٹلاگ کو غیر ملکی سرمایہ کاری کی حوصلہ افزائی کی، جو زیادہ افتتاحی اقدامات شروع کررہے ہیں.
دو فہرستوں کا مقصد پائلٹ مفت تجارتی زونز (ایف ٹی جی) اور باقی باقی ملکوں میں ہے.
چین میں اعلی معیار کے معاشی ترقی کے لئے مضبوط طاقت انجکشن، اور چین اور اس کے شراکت داروں کو اعلی سطح پر بین الاقوامی لیبر ڈویژن کی تعمیر میں مدد ملے گی. “چین سوسائٹی آف میکرو ٹیوٹوکسکس کے تحت بین الاقوامی اقتصادی تحقیق کے انسٹی ٹیوٹ کے سربراہ ی فجوگ نے ​​کہا.
آپ نے مزید کہا کہ دستاویزات نے گلوبلائزیشن کی گہری ترقی کو فروغ دینے کے لئے تجارتی اور سرمایہ کاری کو فروغ دینے کے لۓ چین کی اطاعت ظاہر کی ہے، جو عالمی سرحد پر براہ راست سرمایہ کاری پر اہم مثبت اثرات مرتب کرے گا.
اعلی سطح پر کھولنے والی پالیسیوں کے نئے دور کو لاگو کرنے کے بعد چین نے حالیہ سالوں میں تمام محاذوں پر کھولنے کے لۓ نئی زمین کو توڑ دیا ہے. تجزیہ کے اوقات کے بعد، 2018 منفی فہرست میں پابندی کے اقدامات 2011 کے ورژن سے 3/4 تقریبا کم ہو چکے تھے. مینوفیکچررز کے شعبے میں مارکیٹ تک رسائی کو آسان بنایا گیا ہے، اور سروس کے شعبے کے ساتھ ساتھ دوسری صنعتوں کو بھی منظم طریقے سے کھولیں گے.
این ڈی آر ڈی سی کے ایک اہلکار نے بتایا، “اگرچہ اقتصادی جغرافیائی نظام ابھی تک کسی طرف داری اور تحفظ کی طرف سے پابندی نہیں کی جاسکتی ہے، اور تجارتی سرمایہ کاری تجارتی رگڑ سے متاثر ہوتا ہے، چین کو غیر فعال طور پر کھولنے اور بازار تک رسائی کو بڑھانے کے لئے رکھے گا.”
حکام نے وضاحت کی کہ “یہ بین الاقوامی تعاون کو فروغ دینا اور چین کے اپنے ترقی کے مطالبے کو فروغ دینے کی مانگ کے موافق ہے.”
2019 منفی فہرستوں میں مزید پابندیوں کا خاتمہ ہوگیا اور افتتاحی اقدامات کا ایک نیا بیچ جاری کیا. پبلک ایف ٹیزز میں غیر ملکی سرمایہ کاری کو محدود کرنے والے اشیاء کی تعداد 17.8 فیصد کی کمی سے 45 سے 37 تک کم ہوگئی ہے جبکہ غیر FTZ علاقوں میں سے 16.7 فیصد کم از کم 48 سے 40 تک ہے.
2019 منفی فہرستوں کا اہم ایڈجسٹمنٹ تین پہلوؤں میں بنائے جاتے ہیں. سب سے پہلے، سروس سیکٹر ٹرانسپورٹ، بنیادی ڈھانچے، ثقافت، اور ویلیو ایڈیڈ ٹیلی مواصلات میں زیادہ سے زیادہ کھولنے والا ہوگا. دوسرا، زراعت، کان کنی اور مینوفیکچرنگ انڈسٹری میں بازار تک رسائی کا باعث بن جائے گا.
تیسرے، غیر ملکی سرمایہ کاری کے لئے پائلٹ FTZ منفی فہرست کے 2019 ورژن میں زراعت کی مصنوعات ماہی گیری اور اشاعت پرنٹنگ جیسے علاقوں میں غیر ملکی سرمایہ کاری پر پابندیوں کو روک دیا ہے، تاکہ ایف ٹی جیز کے کردار کو مکمل طور پر ریفریجمنٹ اور افتتاحی طور پر کھولنے کے طور پر مکمل طور پر ادا کرے. اپ.
آپ کے مطابق، چین نے پچھلے سال 138.3 بلین ڈالر کا ریکارڈ اعلی درجے کی اعلی درجے کی سرمایہ کاری (ایف آئی ڈی) کو سالہ 1.5 فیصد سال میں متوجہ کیا، جو دنیا بھر میں ایف آئی ڈی آمدنی کا دوسرا سب سے بڑا وصول کنندہ باقی ہے.
ریاستی کونسل کی منظوری کے ساتھ، نئی صورتحال، NDRC اور MOFCOM سے نمٹنے کے لئے، صنعتوں کی فہرست پر نظر ثانی کی گئی جس میں غیر ملکی سرمایہ کاری کو فروغ دینے اور ملک کے مرکزی اور مغربی علاقوں میں غیر ملکی سرمایہ کاری کے لئے فائدہ مند صنعتوں کی فہرست. دو کیٹلاگ بعد میں مشترکہ انڈونیشیا کے لئے حوصلہ افزائی انڈسٹری کی فہرست کو مشترکہ اور عنوان دیئے گئے.
این ڈی آر آر سی کے ایک اہلکار کے مطابق، 2019 کی فہرست میں غیر ملکی سرمایہ کاروں نے مزید شعبوں میں سرمایہ کاری کی حوصلہ افزائی کی ہے، اور انہیں مزید صنعتوں میں سازگار پالیسیوں سے لطف اندوز کرنے کی اجازت دی گئی ہے.
اس کے علاوہ، یہ مینوفیکچررز کے شعبے کی اعلی معیار کے فروغ میں حصہ لینے کے لئے غیر ملکی سرمایہ کاروں کو حوصلہ افزائی کرتا ہے، اور اس شعبے کو غیر ملکی سرمایہ کاری کے لئے ایک اہمیت رکھتا ہے. ملک بھر میں کیٹلاگ کی صنعت میں 80 فیصد سے زائد اضافے یا نظر ثانی شدہ اشیاء کی نقطہ نظر. اعلی کے آخر میں مینوفیکچررز، ذہین مینوفیکچرنگ، اور سبز مینوفیکچررز جیسے شعبوں میں غیر ملکی سرمایہ کاری زیادہ حوصلہ افزائی کی جاتی ہے.
کیٹلاگ پیداواری سروس سیکٹر میں بنائے جانے کے لئے غیر ملکی سرمایہ کاری کو فروغ دیتا ہے. اس شعبے کے لئے مزید معاونت ظاہر کرتی ہے اور صنعت کی اپ گریڈنگ کو فروغ دیتا ہے. اس کے علاوہ، یہ مرکزی اور مغربی علاقوں کو غیر ملکی فنڈ کے کاروباری اداروں کے صنعتی منتقلی کے لۓ زیادہ حمایت فراہم کرتا ہے.
این ڈی آر ڈی سی کے ایک اہلکار نے بتایا کہ گزشتہ مارچ جاری ہونے والے غیر ملکی سرمایہ کاری قانون نے یہ بتائی ہے کہ ریاست سے پہلے داخلے کے قومی علاج کے نظام اور نظام کی سطح پر اصلاحات کے نتائج کو بڑھانے کے لئے غیر ملکی سرمایہ کاری کے لئے ایک منفی فہرست کا انتظام ہے. عہدیدار نے کہا کہ “یہ ہمیں غیر ملکی فہرستوں کی مارکیٹ تک رسائی اور متعلقہ اداروں کے لئے منفی فہرستوں کو لاگو کرنے کے لئے قانونی بنیاد فراہم کرتا ہے.”
فہرستیں 30 جولائی کو نافذ ہوجائے گی، اور 2018 کے ورژن باطل ہوجائیں گے، پھر سرکاری طور پر متعارف کرایا جائے گا. “کھولنے کے نئے اقدامات سے متعلق قوانین اور دستاویزات کو بروقت تجدید یا ختم ہونا چاہئے

شیئر کریں

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top

blog lam dep | toc dep | giam can nhanh

|

toc ngan dep 2016 | duong da dep | 999+ kieu vay dep 2016

| toc dep 2016 | du lichdia diem an uong

xem hai

the best premium magento themes

dat ten cho con

áo sơ mi nữ

giảm cân nhanh

kiểu tóc đẹp

đặt tên hay cho con

xu hướng thời trangPhunuso.vn

shop giày nữ

giày lười nữgiày thể thao nữthời trang f5Responsive WordPress Themenha cap 4 nong thonmau biet thu deptoc dephouse beautifulgiay the thao nugiay luoi nutạp chí phụ nữhardware resourcesshop giày lườithời trang nam hàn quốcgiày hàn quốcgiày nam 2015shop giày onlineáo sơ mi hàn quốcshop thời trang nam nữdiễn đàn người tiêu dùngdiễn đàn thời tranggiày thể thao nữ hcmphụ kiện thời trang giá rẻ