بریکنگ نیوز

موسم گرما کے ڈیوس کے حصول کے حصول چینی شراکت دار

11.jpg

تصویر لائیونگ صوبے میں دالین انٹرنیشنل کانفرنس سینٹر کے باہر استقبال نشانی ہے. تصویر: Qiu Haifeng

2019 سمر ڈیوس اجلاس، جو نئے چیمپیئنز کی 13 ویں سالانہ میٹنگ کے طور پر بھی جانا جاتا ہے وہ یکم جولائی کو شمال مشرقی چین کے ساحلی شہر ڈالین میں لاتعداد ہوگیا. فورم میں 10000 سے زائد ممالک کے 1،0000 سے زائد سیاحوں، کاروباری افراد، علماء اور میڈیا کے نمائندوں نے حصہ لیا ہے.

دنیا کی دوسری سب سے بڑی معیشت اور سب سے بڑے ترقی پذیر ملک کے طور پر، چین اپنی اقتصادی ترقی اور اثر و رسوخ کے لئے وسیع توجہ حاصل کر رہا ہے.

اجلاس کے بہت سے شرکاء کا خیال ہے کہ چین اس کی مسلسل اور مستحکم ترقی کے ساتھ ساتھ گلوبل معیشت میں بہت اہم کردار ادا کرتا ہے اور مسلسل ترقیاتی معیار کو بہتر بنا رہا ہے.

ڈیوڈ ویگیلٹ، جو گھر کے بجائے ہوم پر جدت انگیزی ٹیم کے سربراہ ہیں، سینئر کیئر – سینئروں کے لئے گھر کی دیکھ بھال کے عالمی رہنماؤں نے، عالمی اقتصادی فورم (WEF) کے ایک رکن کے طور پر، ان لوگوں کے ڈیلی کو بتایا کہ ان کی کمپنی نے عالمی ترقی کو فروغ دینے میں اہم کردار ادا کیا. مواصلات اور تعاون. انہوں نے کہا کہ عالمی معیشت میں چین کی شراکت متاثر کن ہے.

Weigelt کا اثر کنکریٹ حقائق کی طرف سے حمایت کی جاتی ہے. چین نے 1979 سے 2017 کی اوسط سالانہ ترقی کو 9.5 فیصد برقرار رکھا، اسی مدت میں عالمی اوسط سے 2.9 فی صد زیادہ سے زیادہ. 2006 سے چین نے ہر سال عالمی ترقی میں تقریبا 30 فیصد اضافہ کیا ہے، دنیا میں سب سے پہلے دنیا کی درجہ بندی، دنیا کی معیشت کے لئے ایک اہم لنگر اور ڈرائیور ہے.

چین کے معاشی آؤٹ لک پر، فورم کے سمارٹ ڈیوس میٹنگ کے ایک اہم موقع پر چین نے کہا ہے کہ چین نے عالمی معیشت کے لئے بہت بڑا حصہ ادا کیا ہے اور عالمی اقتصادیات کے لئے اہمیت کا حامل ہے. ترقی، جس کی وضاحت کرتا ہے کہ کیوں عالمی سرمایہ کار چین میں فعال طور پر کام کررہے ہیں.

چین کے فوائد صرف اس کی کامیابیوں نہیں ہیں، لیکن اگلے چند دہائیوں میں اس کی منصوبہ بندی، امریکی بائیوفرمنیکل کمپنی سیسنولن کے سی ای او مائیک موردی نے کہا. وہ یقین رکھتے ہیں کہ چین نے قابل ذکر پیش رفت کی ہے اور کہا ہے کہ ملک کے مزید ترقی میں زیادہ سے زیادہ عالمی ممالک اور اداروں کو فائدہ ملے گا.

عالمی معیشت کی طویل مدتی ترقی کی طاقت بدعت سے آتی ہے. عالمی معیشت میں چین کی شراکت صرف اقتصادی ترقی میں نہیں ہے بلکہ تکنیکی جدت کے فروغ میں ہے.

چین کے بایو ٹیوٹیکولوجی اصلاحات کے حوالے سے اعداد و شمار کی ایک سلسلہ جاری کی گئی تھی. بائیو ٹکنالوجی کے 30 فیصد امریکی سٹارپٹس نے چین سے وینچرچر دارالحکومت حاصل کیا، اور پہلی مرتبہ امریکی ریگولیٹرز نے چین کی طرف سے تیار کینسر کے انسداد منشیات کی منظوری دے دی.

اس دوران، ذیلی فورم میں ایک سوال اٹھایا گیا تھا – عالمی بائیو ٹیکنالوجی کی صنعت پر چین، ایک بڑھتی ہوئی بایو ٹکنالوجی طاقت کا اثر کیا جائے گا؟

مرادی نے اس بارے میں سختی سے محسوس کیا کیونکہ سینسولین نے فنانس کے پہلے دور کی ایک چینی سرمایہ کاری گروپ کی طرف سے شروع کیا تھا. انہوں نے پیپلز ڈیلی کو بتایا کہ اگر ان کی کمپنی چینی سرمایہ کاری کے لئے نہیں تو اس کی کمپنی شاید ہی ہی بچا سکتی ہے. وہ یقین رکھتے ہیں کہ چین ہائی ٹیک ترقی کے دروازے کھول رہا ہے.

پچھلے سال، چین نے گلوبل انوویشن انڈیکس میں 17 ویں سب سے زیادہ جدید معیشت کی حیثیت سے ایک بہت بڑا چھلانگ پیش کیا تھا.

ڈبلیو ایف پی پریسجن میڈیسن گلوبل کونسل کے رکن زیو ویئن نے بتایا کہ چین نے جدت اور انباکوشن میں بہت بڑی پیش رفت کی ہے اور کئی شعبوں میں شاندار کارکردگی کا مظاہرہ کیا ہے. چین نے مزید کہا کہ جب چین نے ریگولیٹری، انسانی وسائل اور نگرانی میں دنیا سے مزید نمٹنے کی توقع کی ہے، ملک زیادہ اہم ذمہ داریاں قبول کرے گی. ”

اقتصادی گلوبلائزیشن وقت کی ناقابل تبدیلی رجحان ہے. تجارتی تحفظ سے متعلق تضاد، چین اب بھی وسیع پیمانے پر افتتاحی اور دنیا کے ساتھ ترقیاتی مواقع کا اشتراک کر رہا ہے.
ورلڈ بینک کی ایک حالیہ تحقیق کے مطابق، اگر مکمل طور پر لاگو ہوتا ہے، تو بیلٹ اور روڈ ایسوسی ایشن نے اعتدال پسند غربت سے 32 ملین افراد کو بلند کر سکتا ہے، اور عالمی تجارت کو 6.2 فیصد تک بڑھا کر 9.7 فی صد کو گراؤنڈ کی معیشت کے لۓ بڑھا سکتا ہے. اس کے علاوہ، گلوبل آمدنی 2.9 فیصد تک بڑھ سکتی ہے.

چین نے اپنا وعدہ کھولنے میں مسلسل جاری رکھا ہے. حالیہ برسوں میں، چین نے غیر ملکی سرمایہ کاروں کی مارکیٹ تک رسائی کے لئے مسلسل منفی فہرستیں کم کر دی ہیں. ملک ایک بار پھر غیر ملکی سرمایہ کاری مارکیٹ تک رسائی اور صنعتوں کی نظر ثانی شدہ کیٹلاگ کے لئے نظر ثانی شدہ منفی فہرستوں کو جاری کیا جس میں 30 جون کو غیر ملکی سرمایہ کاری کی حوصلہ افزائی کی جارہی ہے.

Weigelt نے کہا کہ گھر کے بجائے چند سال قبل سینئر کیریئر نے چینی مارکیٹ میں داخل کیا ہے، اور مارکیٹ کو استحصال کرنے کی کوششیں کر رہی ہیں. چین کے عملی اقدامات، خاص طور پر غیر ملکی سرمایہ کاری کے مارکیٹ تک رسائی پر آرام، کمپنی کے لئے بہت اہم ہیں، انہوں نے مزید کہا کہ، وہ چینی مارکیٹ کو مزید بڑھانے کے لئے اپنی کمپنی کے لئے مدد پیش کرے گا.

شیئر کریں

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top

blog lam dep | toc dep | giam can nhanh

|

toc ngan dep 2016 | duong da dep | 999+ kieu vay dep 2016

| toc dep 2016 | du lichdia diem an uong

xem hai

the best premium magento themes

dat ten cho con

áo sơ mi nữ

giảm cân nhanh

kiểu tóc đẹp

đặt tên hay cho con

xu hướng thời trangPhunuso.vn

shop giày nữ

giày lười nữgiày thể thao nữthời trang f5Responsive WordPress Themenha cap 4 nong thonmau biet thu deptoc dephouse beautifulgiay the thao nugiay luoi nutạp chí phụ nữhardware resourcesshop giày lườithời trang nam hàn quốcgiày hàn quốcgiày nam 2015shop giày onlineáo sơ mi hàn quốcshop thời trang nam nữdiễn đàn người tiêu dùngdiễn đàn thời tranggiày thể thao nữ hcmphụ kiện thời trang giá rẻ