بریکنگ نیوز

سینیٹر سحر کامران نے صدر عارف علوی سے استعفی کا مطالبہ کر دیا

download.jpeg

سپریم کورٹ کے فیصلے نے حکومتی بدنیتی بے نقاب کر دی ہے: سینئر رہنما پی پی پی

اسلام آباد: پاکستان پیپلز پارٹی کی مرکزی رہنما اور پی پی پی سوشل میڈیا اینڈ ریسرچ کوآرڈینیشن سیل کی مرکزی کوآرڈینیٹر سینیٹر سحر کامران نے جسٹس قاضی فائز عیسی کے خلاف صدارتی ریفرنس کالعدم قرار دینے کے سپریم کورٹ کے فیصلے کا خیرمقدم‏ کرتے ہوئے کہا ہے کہ عدلیہ کے خلاف سازش ناکام اور عمران خان کی ذہنیت کھل کر سامنے آگئی ہے۔ انہوں نے کہا کہ سپریم کورٹ کے فیصلے نے حکومتی بدنیتی بے نقاب کر دی ہے۔ انہوں نے کہا ریفرنس کے فیصلے کے بعد صدر عارف علوی عہدے پر رہنا کا اخلاقی جواز کھو چکے ہیں اس لئے میں صدر عارف علوی سے فوری استعفے کا مطالبہ کرتی ہوں۔ انہوں نے کہا کہ اس فیصلے کے بعد موجودہ حکومت کی ناکامیوں کی طویل فہرست میں آج ایک اور اضافہ ہو گیا ہے۔

انہوں نے کہا کہ 8 سال قبل آج ہی کے دن عدالت نے ایک منتخب وزیراعظم کو نااہل کیا تھا اس لئے آج کے دن کو ہم عدلیہ کی تاریخ کا ایک سیاہ دن تصور کرتے ہیں۔ سینیٹر سحر کامران نے کہا کہ ہماری عدالتی تاریخ شہید ذوالفقار علی بھٹو کی پھانسی، یوسف رضا گیلانی کی نااہلی جیسے متنازع فیصلوں سے بھری پڑی ہے، انہوں نے مزید کہا کہ آج کے فیصلے سے آزاد عدلیہ کی ایک نئی بنیاد رکھی جا سکتی ہے۔

سینیٹر سحر کامران نے کہا عدلیہ کے خلاف سازش کرنے والے ناکام ہوئے ہیں مگر اس سازش میں ملوث ہر چہرہ قوم کے سامنے لانا ہوگا۔ انہوں نے کہا کہ پاکستان پیپلزپارٹی آزاد عدلیہ پر یقین رکھتی ہے اور ہماری جماعت نے ہر دور میں آزاد عدلیہ کے لئے قربانیاں دی ہیں۔ سینیٹر سحر کامران نے کہا اگر تمام ادارے اپنے آئینی حدود میں رہ کر کام کریں تو ہم تمام چیلنجز کا مل کا مقابلہ کرسکتے ہیں۔

شیئر کریں

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top

blog lam dep | toc dep | giam can nhanh

|

toc ngan dep 2016 | duong da dep | 999+ kieu vay dep 2016

| toc dep 2016 | du lichdia diem an uong

xem hai

the best premium magento themes

dat ten cho con

áo sơ mi nữ

giảm cân nhanh

kiểu tóc đẹp

đặt tên hay cho con

xu hướng thời trangPhunuso.vn

shop giày nữ

giày lười nữgiày thể thao nữthời trang f5Responsive WordPress Themenha cap 4 nong thonmau biet thu deptoc dephouse beautifulgiay the thao nugiay luoi nutạp chí phụ nữhardware resourcesshop giày lườithời trang nam hàn quốcgiày hàn quốcgiày nam 2015shop giày onlineáo sơ mi hàn quốcshop thời trang nam nữdiễn đàn người tiêu dùngdiễn đàn thời tranggiày thể thao nữ hcmphụ kiện thời trang giá rẻ