بریکنگ نیوز

گذشتہ پانچ سالوں میں چین کے کاروباری ماحول میں بڑے پیمانے پر بہتری آئی ہے

p086866l.jpg

چین نے بہتر خدمات کی استعداد کار میں جدت طرازی کے ساتھ 13 ویں پانچ سالہ منصوبے (2016-2020) کے حوالے سے قومی سطح پر کاروباری ماحول میں بڑے پیمانے پر بہتری یقینی بنائی ہے۔

اس حوالے سے انتظامیہ اور نمائندگی کی طاقت کو ہموار کرنے ، ضابطے میں بہتری ، اور خدمات کو اپ گریڈ کرنے ، ٹیکس اور فیس میں کمی کی پالیسیوں کو ایمانداری سے نافذ کرنے ، غیر ملکی سرمایہ کاری کے بازار تک رسائی کے لئے منفی فہرستوں کو بہت کم کرنے اور “ایک ونڈو سسٹم” کی تعمیر میں نمایاں پیشرفت کے لئے مسلسل اصلاحات کی گئی ہیں۔

غیر ملکی تجارت کے لئے
ان کوششوں سے کاروباری اداروں کی آپریشنل لاگت میں مزید کمی آئی اور مارکیٹ کے استحکام کو تحریک ملی ، جس نے اعلی معیار کی معاشی ترقی کے لئے مضبوط تعاون کی پیش کش کی۔
مشرقی چین کے صوبہ شیڈونگ کے صوبہ یانتائی میں واقع جنوبی کوریا کے مالی تعاون سے چلنے والا انٹرپرائز LG ڈسپلے ان اقدامات سے مستفید ہونے والوں میں شامل تھا۔ رواں سال COVID-19 کے پھوٹ پڑنے کے بعد اس کمپنی کو ایک فوری پریشانی کا سامنا کرنا پڑا ، جس کا حل جنوبی کوریا کے تکنیکی ماہرین کو کرنا تھا۔ کمپنی کے انتظامی محکمہ کے ڈپٹی ڈائریکٹر وانگ فینگبین نے مدد کے لئے غیر ملکی تجارت اور سرمایہ کاری کو مستحکم کرنے کے لئے شینڈونگ صوبے کے قائم کردہ ایک پلیٹ فارم کا سہارا لیا اور دو ہفتوں سے بھی کم عرصے میں ، جنوبی کوریائی تکنیکی ماہرین اس وبائی امراض کے درمیان کامیابی کے ساتھ چین میں داخل ہوگئے ، اور مسئلہ آسانی سے حل کر لیا گیا۔

پچھلے پانچ سالوں میں ، چین نے اصلاحات پر مبنی نظام اور میکانزم میں جدت پسندی کو یقینی بناتے ہوئے مستقل طور پر آگے بڑھنے کے لئے عوامل یقینی بنانے ہیں تاکہ اوپننگ اپ ، کم رساؤ کی حد کو وسعت بخش اور خدمت کے معیار کو بہتر بنایا جا سکے۔ ورلڈ بینک کی ڈوئنگ بزنس کی رپورٹ کے مطابق ، چین رواں سال کاروباری ماحول کے حوالے سے 46 کی عالمی درجہ بندی میں آگے بڑھا ، جو گذشتہ سال سے 78 فیصد ھا۔ اسے لگاتار دو سال تک عالمی سطح پر 10 تیز رفتار اصلاح کاروں میں شامل کیا گیا ہے۔
پچھلے سال ، چین کو غیر ملکی سرمایہ کاری میں 941.52 بلین یوآن ($ 140.64 بلین) کا فائدہ ہوا ، جو ترقی پذیر ممالک میں پہلی اور دنیا کے دوسرے نمبر پر ہے۔ ایک سال پہلے کی نسبت 2.6 فیصد اضافے کے باوجود COVID-19 کے اثرات کے باوجود رواں سال کے پہلے 8 ماہ میں یہ تعداد 619.78 بلین یوآن رہی۔

چین میں آئی پی آر پروٹیکشن اینڈ بزنس ماحولیات میں تازہ ترین ترقی (2019) کی رپورٹ کے مطابق ، 2019 میں چین میں 59،800 غیر ملکی فنڈ سے چلنے والی کمپنیاں نئے قائم کی گئیں ، جس کی کل تعداد 627،000 ہوگئی۔ اس کے علاوہ ، کم سے کم million 100 ملین کی سرمایہ کاری والے غیر ملکی فنڈ سے چلنے والے منصوبوں کی تعداد 834 تک پہنچ گئی۔ چین کی وزارت تجارت کے اعدادوشمار نے یہ بھی اشارہ کیا کہ رواں سال جنوری سے اگست کے دوران چین میں 22602 غیر ملکی فنڈ سے چلنے والی فرموں نے کام شروع کیا۔ اس وقت ، متعلقہ محکمے غیر ملکی سرمایہ کاری کی حوصلہ افزائی کرنے والے انڈسٹری کیٹلوگ پر نظر ثانی کو تیز کررہے ہیں ، تاکہ ملک کے کاروباری ماحول کو مزید مارکیٹ پر مبنی بنایا جاسکے ، اور اس سے قانون اور عالمگیریت کی حکمرانی کو بہتر بنایا جاسکے۔

گوانگزو میں ایک اعلی صحت سے متعلق تھرمورجولیشن انٹرپرائز کے سربراہ ، ژی یسائی نے کہا ، “کسٹم حکام کو ہمارے پلانٹ میں ہماری مصنوعات کی جانچ پڑتال کرنے میں عام طور پر ایک یا دو کاروباری دن لگتے تھے ، لیکن اب یہ طریقہ کار آن لائن منتقل کردیا گیا ہے اور صرف آدھے گھنٹے کی ضرورت ہے۔” جنوبی چین کا گوانگ ڈونگ صوبہ۔
وسطی چین کے صوبے ہوبی کے صوبہ ووہان میں ایک زرعی مشینری لیز پر دینے والی فرم کے فنانس سپروائزر ، کوان یونینگینگ نے کہا کہ انہوں نے صرف دو گھنٹوں میں کمپنی کی رجسٹریشن ختم کردی۔

13 ویں پانچ سالہ منصوبے کی مدت کے دوران ، چین نے بڑے پیمانے پر انتظامی منظوریوں ، جامع طور پر اصلاحاتی کاروباری نظام ، اور انتظامی خدمات کو بہتر بنانے میں بہت حد تک کمی کردی ہے۔ اس کے نتیجے میں ، انتظامی امور کے لئے درکار وقت کو کم کیا گیا ، اور بازار کی طاقت بڑھ گئی۔
اعدادوشمار کے مطابق ، چین کے پاس 2016 کے آخر تک مارکیٹ میں 87.05 ملین کمپنیوں کی تعداد تھی اور یہ تعداد گذشتہ سال 123 ملین تک پہنچ گئی۔

جولائی کے آخر تک ، چین میں رجسٹرڈ مارکیٹ اداروں کی تعداد 132 ملین ہوچکی ہے ، جبکہ رواں سال کے ابتدائی سات مہینوں میں ہر دن 64،000 نئے شامل ہوئے

شیئر کریں

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top

blog lam dep | toc dep | giam can nhanh

|

toc ngan dep 2016 | duong da dep | 999+ kieu vay dep 2016

| toc dep 2016 | du lichdia diem an uong

xem hai

the best premium magento themes

dat ten cho con

áo sơ mi nữ

giảm cân nhanh

kiểu tóc đẹp

đặt tên hay cho con

xu hướng thời trangPhunuso.vn

shop giày nữ

giày lười nữgiày thể thao nữthời trang f5Responsive WordPress Themenha cap 4 nong thonmau biet thu deptoc dephouse beautifulgiay the thao nugiay luoi nutạp chí phụ nữhardware resourcesshop giày lườithời trang nam hàn quốcgiày hàn quốcgiày nam 2015shop giày onlineáo sơ mi hàn quốcshop thời trang nam nữdiễn đàn người tiêu dùngdiễn đàn thời tranggiày thể thao nữ hcmphụ kiện thời trang giá rẻ