بریکنگ نیوز

چین کی بین الاقوامی امپورٹ ایکسپو مشترکہ ترقی کے مواقعوں کے لیے بہترین پلیٹ فارم

unnamed.jpg

(خصوصی رپورٹ):-

تیسری چین انٹرنیشنل امپورٹ ایکسپو (سی آئی آئی ای) اور ہانگقیو بین الاقوامی اقتصادی اور تجارتی فورم کی افتتاحی تقریب 4 نومبر کو شنگھائی میں ہوگی۔ چینی صدر شی جنپنگ ویڈیو لنک کے ذریعے اس موقع پر اہم تقریر کریں گے۔

یہ تیسرا موقع ہوگا جب چینی صدر بین الاقوامی سطح پر افتتاحی اور تعاون کے اس بڑے موقع پر کلیدی تقریر کریں گے۔

چونکہ COVID-19 وبائی مرض نے عالمی معیشت کو منجمند عوامل سے دوچار کیا ہے وہیں چینی صدر ژی کی تقریر سے دنیا کو بہت زیادہ توقع ہے۔

بین الاقوامی برادری کا خیال ہے کہ چین کے ممکنہ اقدامات کو مضبوطی سے اوپننگ کو بڑھانا ، کثیرالجہتی تجارت کی حمایت کرنا اور جیت میں تعاون میں شراکت کے لئے عالمی معاشی بحالی کے لئے درکار مثبت توانائی ہے۔
پھیلتی وبائی ، بڑھتی یکطرفہ اور تحفظ پسندی ، اور معاشی گلوبلائزیشن کے خلاف سب عالمی معیشت کی لچک کو جانچ رہے ہیں۔

بین الاقوامی مالیاتی فنڈ (آئی ایم ایف) کے ذریعہ عالمی ترقی مائنس 4.4 فیصد متوقع ہے ، اور اقوام متحدہ کی تجارت و ترقی سے متعلق کانفرنس کی تازہ ترین رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ رواں سال کی پہلی ششماہی میں براہ راست غیر ملکی سرمایہ کاری میں 49 فیصد کمی واقع ہوئی ہے۔ ورلڈ ٹریڈ آرگنائزیشن (ڈبلیو ٹی او) نے طبھی پیش گوئی کی ہے کہ 2020 میں عالمی تجارت 13 فیصد سکڑ کر 32 فیصد ہوسکتی ہے۔

ان چیلنجوں کا مقابلہ کرتے ہوئے ، صرف پختہ عزم ہی راستہ نکال سکتا ہے۔ ممالک کو COVID-19 وبائی مرض پر قابو پانے کے لیے مستقل طور پر افتتاحی اور تعاون کو بڑھانے اور بحرانوں کو مواقع میں بدلنے کے لئے ایک کھلی دنیا کی معیشت کی تعمیر کے لیے سب کچھ کرنا چاہئے۔ ایک عظیم الشان عالمی تجارتی میلہ کی حیثیت سے ، تیسرا CIIE عالمی صنعتی اور فراہمی کی زنجیروں کو مستحکم کرنے اور عالمی معاشی بحالی میں مدد کے لئے ایک مشن کی حیثیت رکھتا ہے۔ یہ دنیا کے مشترکہ مفادات کے مطابق ہے۔

تیسری CIIE قومی سطح پر دنیا کی پہلی درآمدی نمائش ہے۔ اس نے آہستہ آہستہ ایک نیک ماحولیات کی کاشت کی ہے جہاں نمائشیں اجناس ہیں۔ نمائش کرنے والے سرمایہ کار ہوتے ہیں۔ اور خریدار تاجر ہیں۔ نمائش کے بڑے علاقوں ، بہتر ترتیب اور اعلی معیار کی نمائشوں کے ساتھ ، تیسرا CIIE اپنے پیشرووں کو پیچھے چھوڑ دے گا۔

13 ویں پانچ سالہ منصوبے کی مدت (2016-2020) کے دوران ، چینی مارکیٹ میں وسعت آتی رہی۔ گذشتہ سال ، چین میں صارفین کی اشیا کی مجموعی خوردہ فروشی 41.2 ٹریلین یوآن (6.14 ٹریلین ڈالر) تک پہنچ گئی ، اس ملک کو دنیا کی سب سے بڑی منڈی بنا۔

موجودہ حالات میں ، پیداوار کو دوبارہ شروع کرنے ، معاشی نمو کو حاصل کرنے اور غیر ملکی تجارت کی بازیابی کے لئے پہلی بڑی معیشت کی حیثیت سے ، چین عالمی قدرتی بحالی کے لئے قیمتی قوتیں یقینی بنا رہا ہے اور قیمتی مواقع پیدا کررہا ہے۔
بہت سارے نمائش کنندگان نے نوٹ کیا کہ انہوں نے چینی مارکیٹ کی کشادگی اور شمولیت کو محسوس کیا ہے ،

CIIE ایک عالمی ایونٹ اور چین کی بین الاقوامی امپورٹ ایکسپو کاروباری اداروں کے لئے چین کی مستحکم نمو کے ذریعہ پیدا ہونے والے مواقع کو بانٹنے کے لئے ایک اہم پروگرام ہے۔

چین ایک وسیع قلبی اور زہن کیساتھ پوری دنیا کے مہمانوں کو گلے لگائے اور ساری انسانیت کے مفادات پیدا کرنے کے لیے پر عزم ہے اور اوپننگ اپ کو بڑھانے کے لئے ملک کی قرارداد ، اعلی معیار کی معاشی ترقی کو فروغ دینے کے لئے اس کے اعتماد ، اور اس کے پیش قدمی کے پختہ اقدامات کو واضح طور پر دنیا دیکھنے کے قابل ہے۔

چینی صدر نے ایک بار ریمارکس دیئے کہ چین اپنی کھلی معیشت کو وسعت ، گہرا اور وسیع کرے گا ، کھلی معیشت کے اعلی سطح کے نئے اداروں کی تعمیر ، اور بین الاقوامی تعاون اور مسابقت میں نئے فوائد پیدا کرنے پر زور دیں گے۔ . چینی صدر نے گہری سطح کی اصلاحات کو فروغ دینے اور نئے ترقیاتی نمونے کے قیام کے لئے مضبوط محرک فراہم کرنے کے لئے اعلی سطح کے افتتاحی عمل کو آگے بڑھانے کی کوششوں پر بھی زور دیا۔ الیون کی بات نے ملک کے فیصلہ سازی کی مضبوط طاقت کا ثبوت دیا ، اور یہ کہتے ہوئے کہ چین بحرانوں میں مواقع تلاش کرنے اور تبدیلیوں میں نئے سرے سے آغاز کرنے کے قابل ہے۔

چین کی 19 ویں کمیونسٹ پارٹی (سی پی سی) کی مرکزی کمیٹی کے پانچویں مکمل اجلاس نے 2035 تک چین کو سوشلسٹ جدیدیت کے حصول کے لیے طویل فاصلاتی مقاصد کا ایک مجموعہ اٹھایا اور 14 ویں پانچ سالہ منصوبے (2021-2025) کی تشکیل کی تجاویز کو اپنایا ).

اعتدال پسند خوشحال معاشرے کو ہر لحاظ سے قائم کرنے اور اپنا پہلا صد سالہ مقصد حاصل کرنے کے بعد ، چین ایک جدید سوشلسٹ چین کو مکمل طور پر تعمیر کرنے ، اپنے افتتاحی اقدامات کو جامع طور پر بہتر بنانے ، اور اس کے آغاز کے نئے امکانات کا آغاز کرنے کے سفر پر گامزن ہوگا۔ چین ، ترقی کے نئے مرحلے میں داخل ہورہا ہے اور “دوہری گردش” ترقیاتی نمونہ کے قیام میں تیزی لاتا ہے جس میں گھریلو معاشی چکر ایک اہم کردار ادا کرتا ہے جبکہ بین الاقوامی معاشی سائیکل اس کی توسیع اور تکمیل کی حیثیت رکھتا ہے ، یہ ترقی کی بڑی جگہ اور مواقع کی پیش کش کرے گا۔

تیسرا CIIE دنیا کے لئے ایک ونڈو ثابت ہوگا جو چینی عوام کی ہمت اور پچھلے 30 سالوں میں شنگھائی کی نمایاں افتتاحی کامیابیوں سے نمٹنے اور کھولنے کی کوششوں کو دریافت کرے گا۔ شنگھائی کو کھولنے کے ایک اور دستخط کے طور پر ، CIIE دنیا کے سامنے چینیوں کے اس وعدے کا مظاہرہ کررہا ہے کہ “چین دنیا کے لئے اپنا دروازہ بند نہیں کرے گا ، اور یہ صرف اور زیادہ کھلا ہوگا۔”
چین اپنے اصلاحات اور افتتاحی اقدامات کو کبھی نہیں روکتا ہے

چین اپنے اصلاحات اور افتتاحی مراحل سے کبھی پیچھے نہیں ہٹتا اور مشترکہ ترقی اور جیت کے تعاون کے لئے باقی دنیا کے ساتھ مل کر کام کرے گا ، تاکہ مواقعوں کو بانٹنے اور مشترکہ خوشحالی پیدا کرنے کے ایک نئے باب کا آغاز ہو سکے

شیئر کریں

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top

blog lam dep | toc dep | giam can nhanh

|

toc ngan dep 2016 | duong da dep | 999+ kieu vay dep 2016

| toc dep 2016 | du lichdia diem an uong

xem hai

the best premium magento themes

dat ten cho con

áo sơ mi nữ

giảm cân nhanh

kiểu tóc đẹp

đặt tên hay cho con

xu hướng thời trangPhunuso.vn

shop giày nữ

giày lười nữgiày thể thao nữthời trang f5Responsive WordPress Themenha cap 4 nong thonmau biet thu deptoc dephouse beautifulgiay the thao nugiay luoi nutạp chí phụ nữhardware resourcesshop giày lườithời trang nam hàn quốcgiày hàn quốcgiày nam 2015shop giày onlineáo sơ mi hàn quốcshop thời trang nam nữdiễn đàn người tiêu dùngdiễn đàn thời tranggiày thể thao nữ hcmphụ kiện thời trang giá rẻ