بریکنگ نیوز

چین کی بین الاقوامی درامدی ایکسپو نے چین کے ترقیاتی مواقعوں کو نئے دور میں دنیا کے ساتھ شئیر کرنے کا موقع فراہم کر دیا

7-1.png

(خصوصی رپورٹ):-

تیسرے چائنا انٹرنیشنل امپورٹ ایکسپو (سی آئی آئی ای) کی افتتاحی تقریب 4 نومبر کو شنگھائی میں شیڈول کے مطابق منعقد ہوئی۔ جس میں بہت سے پرانے اور نئے دوستوں کو راغب کیا گیا تھا۔

غیر ملکی کاروباری اداروں کی دنیا بھر سے بڑھتی ہوئی توجہ اپنی طرف راغب کرنے والے ایکسپو کے لئے مکمل تیاری معاشی عالمگیریت کے لئے مضبوط پیشرفت اور کھلے پن ، شمولیت ، جدید ترقی اور باہمی فائدے کی نمائندگی کرنے والے عالمی تعاون کی خواہش کا مظہر کرتی ہے۔

اس غیر معمولی سال میں طے شدہ ایکسپو کے انعقاد سے عالمی معیشت میں امید پیدا ہوئی ہے جو COVID-19 وبائی امراض کے درمیان اب بھی بحالی کے لئے جدوجہد کر رہی ہے۔ یہ تقریب آزادانہ اور تعاون کو فروغ دینے کے لیے چین کے لئے ایک روشن کارڈ بن چکی ہے ، اس سے یہ ظاہر ہوتا ہے کہ چین اصلاحات اور افتتاحی عمل کو کبھی نہیں روک سکے گا۔

ایک صدی تک دنیا میں غائب رہتے ہوئے چین نے غیر معمولی تبدیلیوں کا سامنا یقینی بنایا ہے، چین درآمدات میں توسیع ، سرمایہ کاری ، کھپت میں اضافے ، عروج پر جدت اور بین القوامی تعاون کے لئے اقدامات کے آغاز کے ساتھ ترقی کے ایک نئے مرحلے میں داخل ہورہا ہے۔

ترقی کے نئے مواقع کی گرفت کرتے ہوئے ، چین نے بین الاقوامی تعاون کے لئے متعدد پلیٹ فارم بنائے ہیں اور مزید افتتاحی اقدامات کے سلسلے میں بڑے پیمانے پر اقدامات اٹھائے ہیں۔

انھوں نے باقی ترقیاتی مواقع کو باقی دنیا کے ساتھ بانٹنے کے لئے ملک کے خلوص کا مظاہرہ کیا ، اور ایک نئے ترقیاتی نمونہ کے قیام میں پیش قدمی کرنے میں اس کے دور رس اثر و رسوخ کا مظاہرہ کیا۔ ان سے یہ بھی ایک عالمی سطح پر تسلیم شدہ حقیقت کی عکاسی ہوتی ہے کہ چین کی ترقی انسانی ترقی کی بلند و بالا وجہ کا لازمی جزو ہے۔

تیسری CIIE کے بارے میں ڈیٹا خاص طور پر چشم کشا ہے۔ عالمی نمائش کے مقامات اور صنعت کی ترقی کے رجحانات پر مبنی چھ نمائش والے حصے اور چار خصوصی ذیلی دفعات قائم کی گئیں ، نمائش کے کچھ حصے اپنے منصوبہ بند علاقے کو پیچھے چھوڑ گئے۔

فارچون گلوبل 500 کمپنیوں اور صنعت کے رہنماؤں کے لئے اوسط نمائش کا علاقہ ، جس میں درجنوں کاروباری افراد شامل ہیں جن میں پہلی بار ایونٹ میں حصہ لینے کے لئے درخواست دی گئی تھی ، پچھلے سال کے مقابلے میں اس میں 14 فیصد اضافہ ہوا ہے۔

بہت سارے کاروباری اداروں نے اپنی نئی مصنوعات ، ٹکنالوجی اور خدمات پیش کی اور لگ بھگ 100 کاروباری اداروں نے اگلے تین سالوں میں ایکسپو میں شرکت کے لئے سائن اپ کیا۔

میڈیکل آلات اور ہیلتھ کیئر پروڈکٹس کا نمائشی سیکشن خاص طور پر مشہور تھا ، اور عوامی صحت اور وبائی امراض کی روک تھام اور کنٹرول کے لئے ایک خصوصی سبجکشن پہلی بار شامل کیا گیا تھا ، جس کا رقبہ منصوبہ بند علاقے سے 6 گنا بڑھ گیا ہے۔

جب بہت ساری بڑی بین الاقوامی نمائشیں افراتفری کی وبا کے درمیان معطل ہوگئیں تو ، ایکسپو پوری دنیا میں اس طرح کی غیر معمولی مقبولیت سے لطف اندوز ہو رہا ہے۔ مشکلات پر قابو پانے اور شیڈول کے مطابق 3rd CIIE کے انعقاد کے لئے چین کا اعتماد اور عزم کہاں ہے؟

شیڈول کے مطابق CIIE کا انعقاد اس بڑے اسٹریٹجک نتائج سے الگ نہیں ہے جو چین نے وبائی امراض کی روک تھام اور کنٹرول میں کیا ہے۔ چین نے ہمیشہ لوگوں کو سب سے پہلے اور قیمتی لوگوں کی زندگی کو اولین ترجیح دی ہے ، وبا کے خلاف دفاع کی ٹھوس لکیر کھڑی کی ہے ، اور اس وبا کو قابو کرنے میں سبقت لی ہے۔

عام وبائی امراض کی روک تھام اور کنٹرول کے پس منظر میں ، ایکسپو کی تیاری کو منظم انداز میں آگے بڑھایا گیا تھا۔ CIIE کے لئے پنڈال کے داخلی راستوں اور راستوں پر انٹیگریٹڈ خدمات ، لوگوں کے سرٹیفکیٹ سے متعلق معلومات اور ان کی صحت سے متعلق معلومات کا خودکار اور درست مماثلت بناتی ہیں ، جس سے جسمانی درجہ حرارت کی جانچ پڑتال اور ان کی معلومات کی کھوج کو یقینی بنایا جاسکے۔

کولڈ چین فوڈ نمائشوں کو بیچوں میں اسٹوریج میں رکھا گیا تھا اور نمائش کے لئے ایک ساتھ منتقل کیا گیا تھا ، جبکہ مختلف محکموں نے مل کر پورے عمل کے دوران نمائشوں کے متفقہ انتظام اور کنٹرول کو مستحکم کرنے کے لئے مل کر کام کیا۔

وبائی مرض کے بھرپور تجربے اور جوابی کاروائی کے مناسب اقدامات کے ساتھ ، چین مختلف ممالک کے نمائش کنندگان کو یقین دلاتا ہے

اس نمائش کو چینی معیشت کی مضبوط لچک اور طاقت کے بغیر شیڈول کے مطابق نہیں رکھا جاسکتا۔ سال کے پہلے تین سہ ماہیوں میں ، چین کی معاشی نمو منفی سے مثبت کی طرف منتقل ہوگئی ، اور استعمال ، صنعتی پیداوار اور درآمد و برآمد جیسے اشارے میں بہتری ہوتی رہی۔ بین الاقوامی مالیاتی فنڈ کے عالمی معاشی آؤٹ لک نے بھی پیش گوئی کی ہے کہ چین دنیا کی واحد معیشت ہوگی جو 2020 میں مثبت نمو دکھائے گی۔

فنانشل ٹائمز نے ایک مضمون میں ملک کی معیشت کی تعریف کرتے ہوئے کہا کہ عالمی معاشی بدحالی کے بیچ ، چین کی معاشی بحالی ایک روشن مقام بن گئی ، جس سے دوسرے خطوں سے برآمدات میں اضافہ ہوا۔

دنیا بھر میں تجارتی رئیل اسٹیٹ خدمات اور سرمایہ کاری فرم سی بی آر ای گروپ کے سینئر ڈائریکٹر ژاؤ وائک نے کہا کہ کمپنی سی آئی آئی ای کو چین کی معاشی بحالی اور اس کی تیز رفتار افتتاحی تبدیلی اور تبدیلی میں نئے مواقع سے فائدہ اٹھانے کے موقع کے طور پر لینے پر راضی ہے۔

اس ایکسپو کا انعقاد شیڈول کے مطابق غیر ملکی کاروباری اداروں کے غیرمعمولی طور پر افتتاحی طور پر ایک ہمہ جہت طریقے سے توسیع کے چین کے عزم پر بھی اعتماد ظاہر کرتا ہے۔

اس سال کے پہلے نو مہینوں میں ، 26،367 نئے غیر ملکی فنڈ سے چلنے والی انٹرپ

اس سال کے پہلے نو مہینوں میں ، چین میں 26،367 نئے غیر ملکی فنڈ سے چلنے والے کاروباری ادارے قائم ہوئے۔ اس عرصے کے دوران ، ملک کو غیر ملکی سرمایہ کاری میں 718.81 بلین یوآن (107.2 بلین ڈالر) کی آمدنی ہوئی ، جو سال بہ سال 5.2 فیصد زیادہ ہے ، اور سرمایہ کاری کے لئے استعمال ہونے والے غیر ملکی کاروباری اداروں کے منافع میں سالانہ ترقی 25.5 فیصد امریکی ڈالر رہی۔

شنگھائی میں امریکی آٹو ساز ٹیسلا کی گیگفیکٹری ، مشرقی چین کے صوبہ انہوئی کے ہیفی میں امریکی انجن تیار کرنے والے کمنس کا انجن پروجیکٹ اور مشرقی چین کے جیانگ میں سوئس ہیڈکوارٹر پیٹرو کیمیکل مینوفیکچرر انیوس گروپ کا کیمیائی منصوبہ بھی شامل ہے۔

اس کے علاوہ ایکسٹن موبل ، بی ایم ڈبلیو ، اور ٹویوٹا جیسے ملٹی نیشنلز نے ملک میں سرمایہ کاری کو بڑھاوا دیا ہے اور اپنی ترتیب کو بہتر بنایا ہے۔

چین کی میگا سائز مارکیٹ کی طاقتیں اور گھریلو طلب کی بڑی صلاحیت چینی معیشت اور عالمی معیشت کی ترقی کے لئے زیادہ لچکدار اور پائیدار ڈرائیونگ قوت بنتی جارہی ہے۔

طے شدہ مطابق ایکسپو کے انعقاد سے نہ صرف ٹھوس تعاون کے نتائج برآمد ہوں گے بلکہ دنیا کے تمام ممالک کو بھی مشکلات پر قابو پانے کے لئے مل کر کام کرنے کی تحریک ملے گی۔ اس وباء کے پھیلاؤ کو روکنے اور معاشی و معاشرتی ترقی کو فروغ دینے کے لئے مربوط کوششیں کرتے ہوئے ، چین نے کامیابی کے ساتھ عالمی معاشی اور تجارتی واقعات کا انعقاد بھی کیا ، جس سے دنیا کو یہ مثبت اشارہ ملا کہ یہ ملک معاشی عالمگیریت پر قائم ہے اور ایک کھلی دنیا کی معیشت کو آگے بڑھا رہا ہے۔

سی آئی آئی ای کے شیڈول کے مطابق چین کے انعقاد نے ایک اہم ملک کی حیثیت سے اس ملک کی ذمہ داری اور اقدامات سے عالمی معاشی بحالی کو تیز کرنے کے اس کے مثبت رویے کو ظاہر کیا ، چین کے صدر اور سی ای او فیبریس میگربن نے کہا ، جو مسلسل تیسری بار سی آئی آئی ای میں شریک تھے۔

جیسا کہ ایک چینی کہاوت ہے ، بے حد وسیع وہ سمندر ہے جہاں ہم سازگار ہوا کے ساتھ چلتے ہیں۔ چینی صدر ژی جنپنگ نے پہلی CIIE کی افتتاحی تقریب میں کہا کہ ، CIIE ، جس کا انعقاد سالانہ بنیادوں پر ہونا ہے ، میں اچھی کارکردگی ، اچھے نتائج اور آنے والے سالوں میں مسلسل کامیابی کی پیش کش ہوگی۔

ایکسپو چین سے ہے ، لیکن یہ دنیا سے بھی ہے۔ چین کوشش کر رہا ہے کہ وہ ہنگامہ خیزی کے دور میں دنیا کو مزید یقین دہانی کرائے اور اپنے اقدامات سے بدلا جائے۔

شیئر کریں

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top

blog lam dep | toc dep | giam can nhanh

|

toc ngan dep 2016 | duong da dep | 999+ kieu vay dep 2016

| toc dep 2016 | du lichdia diem an uong

xem hai

the best premium magento themes

dat ten cho con

áo sơ mi nữ

giảm cân nhanh

kiểu tóc đẹp

đặt tên hay cho con

xu hướng thời trangPhunuso.vn

shop giày nữ

giày lười nữgiày thể thao nữthời trang f5Responsive WordPress Themenha cap 4 nong thonmau biet thu deptoc dephouse beautifulgiay the thao nugiay luoi nutạp chí phụ nữhardware resourcesshop giày lườithời trang nam hàn quốcgiày hàn quốcgiày nam 2015shop giày onlineáo sơ mi hàn quốcshop thời trang nam nữdiễn đàn người tiêu dùngdiễn đàn thời tranggiày thể thao nữ hcmphụ kiện thời trang giá rẻ