بریکنگ نیوز

تبت خودمختار علاقے کی تمام کاونٹیز اسٹیٹ گرڈ سے منسلک

pic-2-art-10.jpg

(خصوصی رپورٹ)-:

چین نے گزشتہ ماہ 25 فروری کو ملک میں غربت کے خاتمے کے حوالے سے کامیاب عوامل کے پیش نظر گریٹ ہال آف پیپل بیجنگ میں ایک عظیم الشان اجتماع کا انعقاد کیا جس میں غربت کے خاتمے میں ملک کی کامیابیوں کی نشاندہی کی گئی اور اس مقصد کے لئے دیگر امور کی بھر پور تعریف و توسیع کی گئی۔

اسٹیٹ گرڈ تبت الیکٹرک پاور کمپنی کے محکمہ دیہی بجلی کو غربت کے خاتمے کی جنگ میں نمایاں تعاون کرنے پر بھر پور انداز میں سراہا گیا۔

2016 کے بعد سے ، اسٹیٹ گرڈ تبت الیکٹرک پاور کمپنی نے جنوب مغرب میں چین کے تبت خودمختار خطے میں بجلی کے گرڈ کی تعمیر میں مجموعی طور پر 49.4 بلین یوآن (7.64 بلین ڈالر) کی سرمایہ کاری کی ہے ، جہاں 100،000 سے زائد تعمیر کنندگان نے سخت درپیش حالات پر قابو پایا اور چار بڑے گرڈ منصوبوں کی تعمیر مکمل کی جن میں قنگھائی تبت بجلی گرڈ انٹر کنیکشن ، سچوان تبت بجلی گرڈ انٹرکنکشن ، تبت بجلی گرڈ انٹرکنکشن پروجیکٹ، اور نگاری بجلی گرڈ انٹرکنکشن۔ ان کوششوں نے تبتی گھرانوں کو محفوظ بجلی سے مربوط کیا ہے اور غربت کو ختم کرنے کے لئے خودمختار خطے کے لئے بھرپور تعاون کی فراہمی کو یقینی بنایا گیا ہے۔

تبت میں مقامی کارکنان کو بجلی کے گرڈ منصوبوں کی تعمیر میں مجموعی طور پر 1.47 ملین سے زیادہ بار کام کیا گیا تھا ، جس کی وجہ سے ان کی آمدنی میں تقریبا 1.32 بلین یوآن کا اضافہ ہوا۔ کمپنی نے صرف 2020 میں اس گروپ کی آمدنی میں 293 ملین یوآن کا اضافہ کیا۔

گزشتہ سال کے اختتام میں ، نگاری پاور گرڈ انٹرکنکشن ، 7.4 بلین یوآن کی سرمایہ کاری والے منصوبے کو ، آپریشنل کیا گیا۔
جس سے ملک کے ریاستی گرڈ سے نگاری پریفیکچر کو بجلی کی ترسیل کے حوالے سے منسلک کیا گیا۔ اس وقت سے خود مختار خطے کی تمام 74 کاؤنٹیوں اور صوبوں کو ریاستی گرڈ سے جوڑ دیا گیا تھا ، جس نے بڑے پیمانے پر اس منصوبے کے ساتھ 16 کاؤنٹیوں میں 380،000 کسانوں اور گلہ بانیوں کی روزگار کی بہتری اور ترقی کو فروغ دیا ہے۔

چونکہ تبت خودمختار خطے میں ریاستی گرڈ سے منسلک آخری علاقہ ، نگاری بجلی کی قلت جیسے مسائلِ سے دوچار تھے ، جس نے اس علاقے کی سیاحت کی ترقی کو محدود کردیا جس سے سیاحت اور صنعتی وسائل کی کثرت تھی۔

اسٹیٹ گرڈ تبت الیکٹرک پاور کمپنی کے دیہی بجلی کے محکمہ کے ڈائریکٹر ہی لانگشو نے تعارف کہا کہ ایک بار نگاری کے ایک ہوٹل کے سامنے والے ڈیسک نے اسے دن کے وقت اپنے آلات چارج کرنے کی یاد دلادی ، کیونکہ رات کے وقت بجلی ختم ہوجاتی تھی۔ صوبے کے لئے ایک کاروباری سفر.
شیگاسی کے ساگا کاؤنٹی میں واقع ایک ہوٹل کے منیجر داوا پتری نے کہا ، “بار بار ہونے والی بلیک آؤٹ کی وجہ سے نہ صرف ہوٹلوں کی قیمتوں میں اضافہ ہوا بلکہ انھیں اپنا کاروبار بڑھانے سے بھی روک دیا۔” جس کے سبب انہیں درپیش مسائل میں بجلی کی ترسیل جیسے مسائلِ کا سامنا تھا۔

نیشنل ہائی وے 219 کے ساتھ ساتھ ایک اہم راہداری کے طور پر ، ساگا خوشحال سیاحت سے لطف اندوز ہوتا ہے ، اور بستی میں بہت سارے ہوٹل ہیں۔ تاہم ، تمام ہوٹلوں کو کاؤنٹی میں بیک اپ جنریٹر تیار کرنا ہوں گے جو مکمل طور پر پن بجلی پر انحصار کرتے ہیں۔ اس کے نتیجے میں ، انہیں نہ صرف غیر مستحکم وولٹیج کا سامنا کرنا پڑا ، بلکہ ایندھن کی قیمت بھی جو ایک دن میں ایک یا دو ہزار یوآن تک چل سکتی ہے۔
چونکہ نگاری پاور گرڈ انٹرکنکشن پروجیکٹ سروس میں آنے سے اس علاقے میں ، بجلی کی فراہمی کا اب کوئی مسئلہ نہیں رہا ہے ، اور ہوٹلوں کی قیمت میں زبردست کمی واقع ہوئی ہے۔ کاؤنٹی میں ہوٹلوں کے بہت سے مالکان اب اپنا کاروبار بڑھانے کا ارادہ کر رہے ہیں۔

ایک فیکٹری میں جو سونپاؤ پر کارروائی کرتی ہے ، ناتواری گاؤں ، رتوگ گاؤں میں بنی ہوئی جو کے آٹے سے تیار کردہ ایک تبتی اسٹیپل فوڈ اسٹف ، اب بجلی کی طاقت سے چلتی ہے ، جس میں صفائی ، فرائی ، پیسنے اور پیکیجنگ شامل ہیں۔

“ریاستی گرڈ سے منسلک ہونے کی وجہ سے ، ہماری فیکٹری میں اب زیادہ مستحکم پیداوار ہے اور کم لاگت ہے ،” فیکٹری کے سربراہ ، فونسگ ٹسرنگ نے کہا۔
اس وقت ، 30 سے ​​زائد مقامی افراد جسمانی معذور اور غریب گھرانوں سے تعلق رکھنے والے افراد گائوں میں سونپا ، تبتی بخور اور اون پروسیسنگ فیکٹریوں میں کام کر رہے ہیں۔ اور ریاستی گرڈ سے بجلی کی فراہمی سے انہیں درپیش مسائل سے بہت حد تک ریلیف حاصل یے۔

شیئر کریں

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top

blog lam dep | toc dep | giam can nhanh

|

toc ngan dep 2016 | duong da dep | 999+ kieu vay dep 2016

| toc dep 2016 | du lichdia diem an uong

xem hai

the best premium magento themes

dat ten cho con

áo sơ mi nữ

giảm cân nhanh

kiểu tóc đẹp

đặt tên hay cho con

xu hướng thời trangPhunuso.vn

shop giày nữ

giày lười nữgiày thể thao nữthời trang f5Responsive WordPress Themenha cap 4 nong thonmau biet thu deptoc dephouse beautifulgiay the thao nugiay luoi nutạp chí phụ nữhardware resourcesshop giày lườithời trang nam hàn quốcgiày hàn quốcgiày nam 2015shop giày onlineáo sơ mi hàn quốcshop thời trang nam nữdiễn đàn người tiêu dùngdiễn đàn thời tranggiày thể thao nữ hcmphụ kiện thời trang giá rẻ