بریکنگ نیوز

چین کی غربت کے خاتمے کے حوالے سےکامیاب کاوش دنیا بھر کےلئے فقید المثال

pic-1-art-9.jpg

(خصوصی رپورٹ):-

چین نے ملک سے غربت کے خاتمے کے حوالےسے دنیا بھر کے مقابلے میں کامیابیاں حاصل کی ہیں اور ملک کی غربت سے دوبار 832 کاونٹیز کے 128,000 گاؤں انتہائی غربت سے نکال کر انکے رہائشیوں کے معیار زندگی کو بہتر بنایا ہے۔ اس حوالے سے گزشتہ ماہ 25 فروری کو چینی صدر شی جنپنگ نے اعلان کیا کہ ملک نے غربت کے خلاف جنگ میں ایک “مکمل فتح” حاصل کرلی ہے ، غربت کی لکیر کےنیچے زندگی گزارنے والے 98.99 ملین غریب دیہی باشندوں کو غربت سے نکال کر انکے معیار زندگی کو بہتر بنایا گیا یے ، اورچین کی تمام 832 غربت سے دوچار کاؤنٹیوں اور 128،000 غریب دیہاتی علاقوں کو غربت کی فہرست سے ہٹا دیا گیا۔

شی نے بیجنگ میں منعقدہ ایک اجتماع میں غربت کے خاتمے میں ملک کے کارناموں کی نشاندہی کرنے اور اس کی حوالے سے غربت کے خاتمے کے لئے بیجنگ میں منعقدہ ایک تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ چین نے علاقائی غربت کا خاتمہ کرکے انتہائی غربت کے خاتمے کا ایک اور مشکل کام انجام دیا ہے۔

غربت کو کم کرنے میں چین کی نمایاں کامیابیوں نے انسانیت کی غربت کے خلاف جنگ کی تاریخ کا ایک نیا روشن باب کا آغاز کیا ہے اور انسانی معاشرے کی ترقی کے لئے ایک نیا افق کھولا ہے۔

چین کی غربت کے خاتمے کی مہم عالمی سطح پر غربت کے خاتمے کے عمل کو آگے بڑھانے کی ایک اہم محرک ہے ، اور چینی تاریخ اس حوالے سے ایک نئی تاریخ رقم کر رہا ہے کہ کس طرح چینی قوم نے غربت کے خلاف جنگ لڑی ہے۔

موجودہ معیارات کے تحت ، چین نے 1978 میں اصلاحات اور اوپننگ اپ پالیسی کو نافذ کرنے کے بعد سے اب تک 770 ملین غریب دیہی باشندوں کو غربت کی انتہائی سطع سے باہر نکال کر انکے معیار زندگی کو بہتر بنایا ہے۔

عالمی بینک کی بین الاقوامی غربت کی لائن کے مطابق ، 1970 کی دہائی کے آخر سے غربت میں عالمی سطح پر 70 فیصد کمی کے حوالے سے کوششوں کا سہرہ چین کو جاتا ہے۔

جب غربت کا خاتمہ پوری دنیا میں ایک مشکل چیلنج بنا ہوا تھا اور کچھ ممالک میں دولت مندوں اور غریبوں کے مابین تقسیم تیزی سے بڑھ رہی تھی ایک ایسے وقت چین نے اقوامِ متحدہ کے پیش کردہ پروگرام اور شیڈول سے 10 سال قبل اقوام متحدہ کے پائیدار ترقی کے 2030 ایجنڈے میں غربت کے خاتمے کے ہدف کو پورا کیا ہے ، عالمی برادری کی طرف سے اس حوالے سے چین کی کوششوں کو بڑے پیمانے پر سراہا گیا ہے۔

بین الاقوامی لیبر آرگنائزیشن کے ڈائریکٹر جنرل گائڈ رائڈر نے کہا ، عالمی سطح پر یہ تسلیم کیا گیا ہے کہ سیکڑوں ملین افراد کو غربت سے نکالنے میں چین کی گذشتہ چار دہائیوں میں کارکردگی “ایک بے مثال کامیابی” ہے۔

غربت کو کم کرنے میں چین کی کاوشوں نے مختلف ممالک کی غربت میں کمی کے اہداف کو حاصل کرنے کی کوششوں کے لئے ایک کارآمد پلیٹ فارم پیش کیا ہے۔

اپنے قومی حالات کی بنیاد پر اور غربت میں کمی کے قانون کی پیروی کرتے ہوئے ، چین نے متعدد غیر روایتی پالیسیاں اور اقدامات اپنائے اور ایک پالیسی ، کام اور ادارہ جاتی نظام کا ایک مکمل مجموعہ قائم کیا ، جس سے غربت میں کمی کے راستے کو تقویت دی گئی اور چینی خصوصیات کے ساتھ غربت کے خلاف نظریات کی تشکیل ہوئی۔

چین میں غربت میں کمی کے عمل نے لوگوں کو اولین ترجیح دینے اور ہمیشہ چینی عوام کی فلاح و بہبود کے لئے کام کرنے کے لئے چین کی کمیونسٹ پارٹی (سی پی سی) کی اولین خواہش اور مشن کا مکمل مظاہرہ کیا ہے ، غربت میں کمی کے راستے کو پروان چڑھانےمیں پارٹی کے کامیاب عمل چینی خصوصیات کے ساتھ ملک کے قومی حالات پر مبنی ، نیز پارٹی کی ذمہ داری کا احساس انسانیت میں زیادہ سے زیادہ حصہ ڈالنے اور ایک بہتر دنیا کی تعمیر کے ساتھ یقینی بنایا گیا ہے۔

لاؤ پیپلز انقلابی پارٹی (ایل پی آر پی) سنٹرل کمیٹی کے جنرل سکریٹری اور لاؤس کے صدر ، بونہنگ ووراچیت نے اپنی آنکھوں سے یہ دیکھنے کے بعد کہ چین کس طرح سے کامیابی کیساتھ غربت کے خلاف جنگ میں کا کامیاب رہا ہے اور اس حوالے سے اسکا تجربہ قابل قدر ہے ، اور اس عمل اور طریقہ کار کو لاؤس میں دہرانے کے لیے پر عزم ہے۔

وسطی چین کے صوبہ ہنان اور مشرقی چین کے صوبہ فوزیان کے ایک بار غریب دیہاتوں کے دورے کے دوران غربت کے خلاف جنگ کے دوران ، چین نے پوری انسانیت کی غربت کے خاتمے کے لئے اعتماد اور طاقت کا سرچشمہ پیدا کر کے دکھا دیا۔

چین دنیا میں اور قومی سطح پر غربت میں کمی لانے کے عالمی اقدامات کا ایک اہم فروغ دینے والا رہا ہے۔ اس نے غربت کے خاتمے کے لئے بین الاقوامی ذمہ داریاں ادا کرنے اور غربت کے خاتمے کے لئے دوسرے ترقی پذیر ممالک کی مدد کرنے کی پوری کوشش کی ہے۔

چین نے دیہی عوامی فلاح و بہبود کی سہولیات کی تعمیر ، زراعت کے انتظامات کے تجربات کا اشتراک کرنے ، اور ٹکنالوجی کی منتقلی کو فروغ دینے میں مدد کرکے غربت کو کم کرنے اور دوسرے ترقی پذیر ممالک میں لوگوں کی روزی بہتر بنانے میں مدد کی ہے۔

چین۔ نے اقوام متحدہ کے ملینیم ترقیاتی اہداف پروگرام کے نفاذ کے تحت 120 سے زیادہ ترقی پذیر ممالک کو مدد کی فراہم کی ہے۔

عالمی بینک کی تحقیقی رپورٹ کے مطابق ، چین کی جانب سے تجویز کردہ بیلٹ اور بیلٹ پروگرام کا حصہ بننے والے ممالک میں 7.6 ملین افراد کو انتہائی غربت سے نکالنے اور متعلقہ ممالک میں 32 ملین افراد کو اعتدال پسند غربت سے نکالنے میں مددگار ثابت ہوسکتی ہے اگر اس اقدام کو مکمل طور پر نافذ کیا جائے۔

اقوام متحدہ کے سکریٹری جنرل انتونیو گٹیرس نے نوٹ کیا کہ چین نے افریقا سمیت دیگر ترقی پذیر ممالک کے ساتھ باہمی روابط بڑھانے میں باہمی تعاون اور مشترکہ ترقی پر عمل پیرا ہے ، جو اس ملک کی غربت میں کمی کی عالمی وجہ میں ایک اور شراکت ہے۔

چینی صدر شی جنپنگ نے بیجنگ میں حالیہ اجتماع سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ دنیا کا کوئی بھی ملک اتنے قلیل وقت میں لاکھوں لوگوں کو غربت سے نکالنے کے قابل نہیں رہا ہے۔

ان تمام کوششوں کے مثبت نتائج نا صرف چین کے لیے بہتر ہیں بلکہ پوری دنیا ان عوامل سے مستفید ہو سکتی ہے اور انہی عوامل کو جاری رکھ کر چین دنیا میں ایک مشترکہ کمیونٹی کے قیام کا خواہاں ہے۔

اس نئے سفر کے آغاز کے لیے چین پر عزم اور متحرک ہے اور چین مشترکہ خوشحالی کے لیے انتھک کوششوں کے لیے پر عزم ہے تاکہ عالمی سطح پر اس کمیونٹی کے مشترکہ مفادات اور مشترکہ ڈیولپمنٹ کو یقینی بناتے ہوئے غربت کا خاتمہ کیا جا سکے

شیئر کریں

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top

blog lam dep | toc dep | giam can nhanh

|

toc ngan dep 2016 | duong da dep | 999+ kieu vay dep 2016

| toc dep 2016 | du lichdia diem an uong

xem hai

the best premium magento themes

dat ten cho con

áo sơ mi nữ

giảm cân nhanh

kiểu tóc đẹp

đặt tên hay cho con

xu hướng thời trangPhunuso.vn

shop giày nữ

giày lười nữgiày thể thao nữthời trang f5Responsive WordPress Themenha cap 4 nong thonmau biet thu deptoc dephouse beautifulgiay the thao nugiay luoi nutạp chí phụ nữhardware resourcesshop giày lườithời trang nam hàn quốcgiày hàn quốcgiày nam 2015shop giày onlineáo sơ mi hàn quốcshop thời trang nam nữdiễn đàn người tiêu dùngdiễn đàn thời tranggiày thể thao nữ hcmphụ kiện thời trang giá rẻ